نظر وزیر تازه کار در مورد دستمزد کارگران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید عقب‌ماندگی مزد کارگران اعلام کرد: امکان ترمیم دستمزد کارگران براساس شرایط کنونی وجود دارد.

نظر وزیر تازه کار در مورد دستمزد کارگران

محمد شریعتمداری امروز در حاشیه دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی درباره برنامه خود برای افزایش مزد و ارتقای معیشت کارگران، گفت: به طور طبیعی یک برنامه پیشنهادی داریم، ولی چون از روز اول وعده کردم که در تمام تصمیمات به طور سه جانبه پیش برویم، لذا می‌خواهم که این موضوع در اولین جلسه شورای عالی کار مطرح شود و سپس جمع‌بندی شود.

وی عقب‌ماندگی مزد کارگران را تایید کرد اما گفت که فاصله ۸۰۰ هزار تومانی مزد کارگران با سبد هزینه معیشت باید بررسی شود.

شریعتمداری در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر احتمال تغییر یا ترمیم مزد کارگران گفت:‌امکان ترمیم مزد کارگران در شرایط فعلی اقتصاد دور از انتظار نیست. این واقعیتی غیرقابل انکار است و امیدواریم در جهت تحقق این هدف گام برداریم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی جعفر قلی بیک فرزند علی اکبر متولد ۱۳۳۴ تهران
    0

    چرا بمن که بازنشسته هستم حداقل دستمزد را میگیرم و مستاجر هم هستم ودختر بیمار نخایی دارم یارانه وسبد کمک هزینه تعلق نمیگیرد ولی کسانی که وضع بسیار خوبی دارند میدهید چقدر فرق میگذارید پرونده درشعبه ۲۸ تهران باسریال۳۵۲۲۷۴۷۳۰۹۱۰۲۹ وشماره بیمه۴۰۰۳۲۱۰۰۹۵ میباشدوشماره تامین اجتماعی ۰۲۳۰۳۶۱۳۸ کمک نمیکنید فقط میگویید کشاورز اینها دارای زمین هستند که هر ساله اجاره میدهند ودرامد بالا دارند میرسید ترا بخدا بفکر من عایله مند ونظیر من باشید اگر به قسمی که خوردیداگر ممکن است اجازه ملاقات بدهید تا از نزدیک مدارک را خدمتتان ا رایه دهم من حتی بخرج درمان دخترم نیستم لطفا کمکم کنید شما که بفکر امسال من هستید و هی شعار حمایت از کارگر را میدهید جان فرزندانتان که دوستشان دارید. هرچه داشتم خرج این دختر مریض کردم و میکنم

    نظرات شما -
    • رحیم شکری
      0

      آخر کسی که وزیر شد دیگر درهرپستی از قسمتهای حکومت میتوندوزیربماند دولتی که اینگونه وزارت رابه نه اهلش سپارد دیگرصدراعظمی بودن برایش وضراست وتون وضررش را مردم میدهندودلالان وراندخواران بیش از بیش میچاپندومیبرند این نتیجه صدارت بی حساب است

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای وزیر رفاه، معلولین مددجوبهزیستی چطورباماهیانه 100 تومن امرار معاش کنند؟اگر راهکاری دهید ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها