قیمت شکر کاهش می‌یابد؛ راه اندازی سامانه توزیع گوشت

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با واردات شکر در روزهای آینده، قیمت این کالای پرمصرف کاهش می‌یابد.

قیمت شکر کاهش می‌یابد؛ راه اندازی سامانه توزیع گوشت

مجید زرین دلاور اظهار داشت: بخاطر وقفه ای که در امر واردات شکر افتاد در چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت شکر بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مشکل واردات شکر حل شده، بنابراین پیش بینی میکنیم با جذب سهمیه شکر دولتی، شاهد کاهش قیمت این کالا باشیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در بخش دیگری از گفت و گو به قیمت و نحوه عرضه گوشت دولتی در استان اشاره کرد و گفت:واردات گوشت گرم آسیای میانه نسبت به ماه های قبل کمتر شده، اما توزیع آن قطع نشده است.

زرین دلاور اظهار داشت: در حال حاضر سیستم توزیع هدفمند شده و تلاش میکنیم تا در درجه نخست، گوشت گرم و منجمند دولتی را در اختیار افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان قرار دهیم.

توزیع گوشت قرمز تا 15 فروردین 98 در گیلان ادامه دارد تهران| 21 تن گوشت قرمز در شهرستان بهارستان توزیع شد گلایه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از صف‌های طویل گوشت

سامانه توزیع گوشت راه اندازی می‌شود

وی به اهمیت توزیع عادلانه گوشت دولتی در میان اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: قرار است سامانه‌ای مشابه سامانه یارانه بگیران راه‌اندازی شود تا به وسیله آن، همه افراد کم درآمد و نیازمند جامعه بتوانند از گوشت دولتی با قیمتی مناسب بهره‌مند شوند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در زمینه تامین و توزیع گوشت با مشکلاتی کوچکی مواجه هستیم، ابراز کرد: با تدبیر مناسب و طراحی سیستم توزیع عادلانه گوشت، میتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

زرین دلاور به کالاهای پر مصرفی مانند برنج و روغن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در زمینه این دو کالا هیچ مشکلی وجود ندارد و به فراوانی در بازار موجود است.

در روزهای اخیر، قیمت شکر در همدان به 8 هزار تومان هم رسیده است که این افزایش قیمت تاثیر مستقیمی بر قیمت شیرینی و شکلات دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها