باند ۳ نفره سارقان مسلح در اندیمشک منهدم شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند۳ نفره سارقان مسلح در شهرستان اندیمشک خبر داد.

باند ۳ نفره سارقان مسلح در اندیمشک منهدم شدند

سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به انهدام باند3 نفره سارقان مسلح درشهرستان اندیمشک اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان اندیمشک، دستورات ویژه جهت شناسایی ودستگیری افراد شرور به پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این شهرستان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محض دریافت تدابیر و راهکارهای امنیتی و انتظامی با تشکیل تیم‌های پلیسی مجرب نسبت به اجرای تورهای امنیتی با توجه به جغرافیای جرم سارقان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد، سارقان اعضای یک باند حرفه‌ای هستند که با 2 دستگاه خودرو پژو405 در نقاط مختلفی از شهرستان اندیمشک و همچنین شهرستان همجوار اقدام به شرارت، سرقت مسلحانه و تیراندازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از تلاش‌های مستمر موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تمامی اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح و شروران متواری را در مخفیگاه آنها دستگیر و تعداد 2 دستگاه پژو 405، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه را کشف و ضبط کردند.

سردار عباس‌زاده با بیان این‌که سارقان در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت ماموران گشتی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است با افرادی که به هرنحوی بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، بدون مماشات و با قاطعیت برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها