آریا امیری پینگ پنگ باز سنندجی در میانمار تاریخ ساز شد

آریا امیری پینگ پنگ باز سنندجی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا همراه با تیم ملی ایران نشان برنز تیمی را برگردن آویخت و تاریخ ساز شد.

آریا امیری پینگ پنگ باز سنندجی در میانمار تاریخ ساز شد

تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بازی نهایی خود با غلبه بر هند نشان برنز تیمی این رقابت ها رو به خود اختصاص داد و پس از ۶۰ سال سال شگفتی ساز این پیکارها شد.

آریا امیری پینگ پنگ باز عنوان دار سنندجی با نظر کادر فنی فدراسیون در قالب تیم ملی ایران به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش جوانان اعزام شد و توانست نشان برنز تیمی را کسب کند.

امیری در سال ۸۷ فعالیت خود را در این رشته ی ورزشی آغاز کرده است و تاکنون کسب دو بار قهرمانی جوانان ایران، کسب مقام سوم جوانان زیر ۲۱ سال جهان، کسب سه بار کاپ اخلاق، قهرمان تور بزرگسالان ایران در اراک، طلای تیمی فجر کاپ بین‌المللی، کسب پنج بار مقام اول در سال ۹۳، کسب مقام سوم و اول جوانان کشور در سال ۹۰، دوم دوبل بین‌المللی، سوم جهانی در مسابقات پروتور سلیمانیه، سوم جهانی در کرواسی و دوم جهان در اسلواکی را در کارنامه و آلبوم ورزشی خود دارد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۱۲ ورزشکار پسر و دختر از کشورمان طی روزهای ۲۲ تا ۲۷ مردادماه در کشور میانمار برگزار می شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها