صعود گسترش فولاد به رده پنجم با کسب برد مقابل سایپا

صعود گسترش فولاد به رده پنجم با کسب برد مقابل سایپا

گسترش فولاد تبریز و سایپا تهران از ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند.

شاگردان کمالوند برای کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی از دقایق ابتدایی بازی حملات خطرناکی روی دروازه حامد لک طرح ریزی کردند اما هیچ یک از موقعیت های این تیم به گل ختم نشد. در دقایق میانی نیمه اول نیز بازی به تعادل کشیده شد تا سایپا نیز در چند صحنه دروازه گسترش فولاد را تهدید کند.

حملات دو تیم با بد شانسی و بی توجهی مهاجمان دو تیم ثمری نداشت تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم گسترش فولاد با تعویض یوسف سیدی، قصد داشت با شدت بیشتری به‌سوی دروازه سایپا حمله کند.

در آغاز نیمه دوم بابک حاتمی در دقیقه 49 با دست مانع گل شدن ضربه مهاجم سایپا شد که باکارت قرمز داور مواجه و زمین‌بازی را ترک کرد. بنیادی فر در این صحنه به‌اشتباه کارت قرمز را به مسعود ابراهیم‌زاده داده بود که اشتباه خود را اصلاح کرد.

حامد شیری در دقیقه 53 بازی، نخستین گل سایپا را از نقطه پنالتی وارد دروازه فرنادو دخسوس کرد. 7 دقیقه بعد نیز مسعود ابراهیم‌زاده این گل را جبران کرده و بازی را به‌تساوی کشاند. حملات دو تیم در ادامه بازی ثمری نداشت تا اینکه لوسیانو پریرا توپ ارسالی از سوی علیرضا نقی زاده را با سینه خود وارد دروازه حامد لک کرد.

این دیدار در حالی با نتیجه دو-یک پیگیری شد که دو تیم موقعیت‌های خوبی برای افزایش تعداد گل‌های زده خود داشتند. اما درنهایت این دیدار با نتیجه دو-یک به نفع گسترش فولاد به‌پایان رسید. گسترش فولاد با این برد 29 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد.

محمدامین درویشی (46-یوسف سیدی) و مصطفی اکرامی (70-سید محسن حسینی) به همراه لوسیانو پریرا (3+90- محمد اوسانی) از گسترش فولاد و ایوب کلانتری (69-بوگدان میلیچ) به همراه غلامرضا رضایی (70-رضا جعفری) و علی زینالی (83-علی قلیزاده) از سایپا تعویضی‌های این دیدار بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر بود که فرشاد فرجی، محمدرضا خلعتبری، روزبه شاه علی دوست و حامد شیری را از سایپا و مگنو باتیستا از گسترش فولاد را باکارت زرد خود جریمه کرد. همچنین بابک حاتمی در دقیقه 49 از گسترش فولاد و سیامک کوروشی در دقیقه 90 باکارت قرمز این داور از زمین‌بازی اخراج شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها