هیچ گونه خسارتی از زلزله اهواز گزارش نشده است

هیچ گونه خسارتی از زلزله اهواز گزارش نشده است

هاشم بالدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر اهواز را لرزاند که خوشبختانه خسارت و تلفات جانی نداشت.

وی افزود: از صبح امروز تا کنون گزارشی مبنی بر این که زلزله اهواز خسارت داشته باشد نیز دریافت نکردیم، ولی با این حال نیز قرار شد که باز هم در این زمینه بررسی‌هایی انجام شود که در صورت بروز خسارات مالی از طریق فرمانداری اهواز اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه زمین لرزه اهواز فقط یکبار به وقوع پیوست و هیچ گونه پیش لرزه‌ و پس لرزه نداشت، تصریح کرد: این زمین لرزه فقط در اهواز رخ داد و مناطق اطراف، آن را حس نکردند.

وی تصریح کرد: پس از وقوع زلزله به نیروهای امدادی اعلام آماده‌باش دادیم ولی به خاطر اینکه زمین لرزه 3 ریشتر بیشتر نبود این آماده باش صد در صدی نیست.

بالدی اضافه کرد: هم نیروهای امدادی و هم بخشداران اهواز به همراه دهیاران و نیروهای هلال احمر به مناطق مختلف اعزام شدند تا درباره خسارات احتمالی زلزله اهواز گزارش تهیه کنند.

وی با اشاره به وقوع زلزله 4 ریشتری در هفتگل نیز خاطرنشان کرد: بر اساس نامه‌ای که فرمانداری هفتگل ارسال کرد این زمین لرزه خساراتی نداشت و اگر هم خسارتی بوده جزیی است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد:احتمال زیاد خسارات زلزله هفتگل در حد ترک خوردگی دیوارها است که امیدواریم در فرم‌های مخصوص از سوی مسئولان زیربط گزارش شود.

بالدی تاکید کرد: نیروهای امدادی در هفتگل آماده باش هستند و تعدادی نیز برای برآورد خسارات احتمالی به مناطق مختلف اعزام شدند تا گزارشات لازم در این زمینه را تهیه کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها