فردا تمامی مدارس و ادارات خوزستان دائر هستند

فردا تمامی مدارس و ادارات خوزستان دائر هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم امروز صبح وزش بادهای شدید با سرعت 60 کیلومتر در ساعت سبب فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در اطراف اهواز و مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان‌های هندیجان، حمیدیه، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، رامشیر، و ماهشهر شد. لغو 9 پرواز، مسدود شدن محور مواصلاتی اهواز به سربندر، قطعی آب و برق اکثر مناطق اهواز و برخی از شهرستان‌ها ازجمله عواقب طوفان شدید امروز بود.

هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به آخرین تدابیر اخذ شده ستاد بحران استان به دنبال وقوع پدیده گرد و خاک اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات رسیده از سازمان هواشناسی و سازمان محیط زیست خوزستان پدیده گرد و خاک تا اواخر وقت امشب به طور کامل آسمان استان را ترک و هیچ توده دیگری وارد فضای جوی استان نمی‎شود.

وی با اشاره به نتیجه نهائی تعطیلی مدارس و ادارات در برخی از شهرهای استان افزود: توده گرد و خاکی که عصر امروز از نقاط جنوبی استان برخاسته بود به سمت خارج از استان عبور کرد و براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته در کمیته بحران استانداری خوزستان فردا شنبه 9 بهمن‌ماه تمامی مدارس و ادارات استان در وقت قانونی دائر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز متعهد شد تمامی مدارسی که امروز مورد هجوم توده‌های گرد و خاک قرار گرفته بودند را پاکسازی کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها