تقدیر دو فرمانده دلاور جنگ رمضان از مجاهدت های استاندار خوزستان
دو فرمانده دلاور جنگ رمضان از مجاهدت های استاندار خوزستان در طول مدت جنگ ۴۰ روزه رمضان تقدیر و تشکر کردند.
در حاشیه حضور دکتر سید محمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان در آیین شب عاشورا حسینیه عاشقان ثارالله اهواز، سرداران شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر عج و احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و حاج صادق آهنگران با اهدای لوح یادبود از تلاش ها، مجاهدت ها و پشتیبانیهای استاندار خوزستان از نیروهای مسلح در طول مدت جنگ ۴۰ روزه رمضان تقدیر و تشکر کردند.