تقدیر دو فرمانده دلاور جنگ رمضان از مجاهدت های استاندار خوزستان

دو فرمانده دلاور جنگ رمضان از مجاهدت های استاندار خوزستان در طول مدت جنگ ۴۰ روزه رمضان تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر دو فرمانده دلاور جنگ رمضان از مجاهدت های استاندار خوزستان

در حاشیه حضور دکتر سید محمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان در آیین شب عاشورا حسینیه عاشقان ثارالله اهواز، سرداران شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر عج و احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و حاج صادق آهنگران با اهدای لوح یادبود از تلاش ها، مجاهدت ها و پشتیبانی‌های استاندار خوزستان از نیروهای مسلح در طول مدت جنگ ۴۰ روزه رمضان تقدیر و تشکر کردند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید