تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بر اجرای شایسته برنامه های دهه کرامت/ لزوم تهیه محتوای چندرسانه ای از کارگاه‌هایی که در دولت سیزدهم فعال شدند

نوزدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه با دو دستور کار «گرامیداشت دهه کرامت» و «سیاست‌های اطلاع رسانی دولت در سال ۱۴۰۳» برگزار شد.

تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بر اجرای شایسته برنامه های دهه کرامت/ لزوم تهیه محتوای چندرسانه ای از کارگاه‌هایی که در دولت سیزدهم فعال شدند

امیر طرفیانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی‌های استان در سال گذشته سال پرکاری به مناسبت‌های مختلف از جمله اربعین، انتخابات، کنگره شهدا، نمایشگاه هفته دولت و دهه فجر و… همچنین دو نوبت سفر ریاست جمهوری به استان را پشت سرگذاشتند، اظهار کرد: انتظار می‌رود در دهه کرامت تلاش روابط عمومی‌های دستگاه‌ها مضاعف شود اگر چه در این خصوص یکسری مصوبات مشخص شده است اما باید فراتر از مصوبات به صورت جهادی تلاش کنیم. از جمله اقدامات دعوت از شاعران آیینی خوزستان با توجه به اینکه استان از این لحاظ بضاعت خوبی دارد در برنامه‌های دهه کرامت است.
وی با تاکید بر لزوم انعکاس برنامه‌های دهه کرامت توسط روابط عمومی، نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها، گفت: مراسمی که به مناسب رویداد بزرگ غدیر در شهرستان کارون برگزار می‌شود به دلیل وسعت استقبال و شعارهای زیبایی که توسط شاعران اهل بیت سروده می‌شود به صورت جهانی منعکس می‌شود.
طرفیانی با اشاره به یکی از برنامه‌های دهه کرامت که قرار است در کوی علوی برگزار شود، بیان کرد: انتظار می‌رود این برنامه نیز با همان کیفیت در این منطقه برگزار و خبری شود.
وی با بیان اینکه در دهه کرامت قرار است خوزستان به مدت ۱۰ روز میزبان خدام آستان مقدس امام رضا (ع) باشد، عنوان کرد: با توجه به اهمیت این حضور انتظار می‌رود نمایندگان آستان در استان گروهی مستندساز را هماهنگ کنند تا این رویداد را از در اهواز به تصویر بکشند.
طرفیانی با اشاره به تقارن روز دختر با دهه کرامت، افزود: از این روز بسیار مهم نباید غافل شویم و روابط عمومی‌ها تلاش کنند برای دختران همکاران خود برنامه‌ای تدارک ببینند همچنین باید هماهنگی لازم صورت گیرد تا به همین مناسبت خدام امام رضا (ع) را به مدارس دخترانه ببریم.
وی در رابطه با دستور کار دوم جلسه گفت: با توجه به تاکیدات استاندار محترم خوزستان روابط عمومی‌ها باید همت و تلاش مضاعفی در حوزه اطلاع‌رسانی داشته باشند و مدیران دستگاه‌ها در فواصل زمانی مشخص به عنوان مثال به صورت ماهانه نشست خبری با رسانه‌ها برگزار کنند.
طرفیانی با اشاره به اهمیت روز روابط عمومی، عنوان کرد: روابط عمومی‌ها پیشانی دستگاه‌ها و در خط مقدم اطلاع رسانی قرار دارند و اعتقاد داریم برای این قشر یک روز کافی نیست و تصمیم داریم برنامه‌های مفصلی را در قالب هفته روابط عمومی‌ها برگزار کنیم.
وی خطاب به مدیران روابط عمومی‌ها دستگاه‌ها، گفت: به منظور انعکاس دستاوردهای دولت روابط عمومی ها زمان برگزاری تورهای رسانه‌ای خود را به ما اعلام کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید از کارگاه‌هایی که در دولت سیزدهم فعال شدند کلیپ‌هایی تهیه شود، گفت: برخی دستگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ با تکیه بر توان متخصصین داخل کشور موفق شدند تحریمها را دور بزنند و تولیدات خود را افزایش دهند
طرفیانی خطاب با مدیران روابط عمومی‌ها، افزود: اکنون فضای مجازی گوی سبقت را حتی از رسانه‌ها ربوده است لذا تعامل با افراد تاثیرگذار در فضای مجازی که بازدید بالایی دارند تجربه بسیار موفقی است که نباید از آن غافل شد.
وی افزود: از دستگاه‌ها اجرایی و شرکتهای تولیدی و خدماتی انتظار می‌رود با تهیه محتواهای چندرسانه‌ای نسبت به اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات صورت گرفته اقدام نمایند و در این راستا از فضای مجازی بهره برداری بهینه‌ای داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با اشاره به در پیش بودن هفته روابط عمومی ها گفت: به منظور برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت هفته روابط عمومی جلسات منظمی طی یک ماه گذشته برگزار شده است و امیدواریم به این مناسبت به صورت شایسته ای از زحمات روابط عمومی ها قدردانی صورت گیرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها