قتل خونین 2 برادر به دست فرزندانشان و فامیل در اهواز

اختلاف مالی 2 برادر با یکدیگر در منطقه زیتون کارگری اهواز باعث مرگ آنها شد و پلیس تمامی افراد دخیل در این 2 قتل را دستگیر کرد.

قتل خونین 2 برادر به دست فرزندانشان و فامیل در اهواز

ساعت یک بامداد سه شنبه 23 فروردین سال جاری، در روز عید فطر  وقوع یکفقره درگیری مرگبار در منطقه زیتون کارگری کلانشهر اهواز به پلیس مخابره شد و  بلافاصله کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان خوزستان و بازپرس ویژه قتل به محل وقوع حادثه حاضر شدند که مشاهده کردند۲ برادر 40 و 50 ساله توسط فرزندان و بستگانشان باسلاح سرد به قتل رسیده اند.

ماجرای قتل  2 برادر توسط فرزندان وبستگانشان چه بود؟

 در تحقیقات میدانی مشخص گردید 2 برادر به نام های مکی 40 ساله وعادل 50 ساله  با یکدیگر اختلاف مالی قبلی داشتند که درشب حادثه فرزند حسن فرزند عادل همراه دوستش مهران در خیابان در حال تردد بودند که با عمویش مکی درگیر میشوند و باضربات چاقو عمویش را به قتل میرسانند و بلافاصله از محل متواری میشوند. 

پس از چند دقیقه از این جنایت بستگان همسر مکی به جلوی در خانه عادل که درون خانه اش خواب و از چیزی خبر نداشت رفته و او را با ضربات چاقو به قتل می رسانند و آنها نیز از محل متواری شدند.  

در همین راستا پلیس آگاهی استان خوزستان ضمن تأیید این خبر گفت: این 2 قتل به دنبال اختلاف مالی میان 2 برادر رخ داده است که عاملان درگیری و قاتلان در همان لحظه اول قتل شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاههایشان دستگیر شده اند، و سلاح سردی که 2جنایت با آن صورت گرفته کشف وضبط شده است ومتهمین نیز به مقام قضایی معرفی شده اند.  

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    عجب بیشعورهایی بودند

  • ناشناس
    0

    دوتا برادر که برادرانه می‌توانند بدون سر و صدا و اوردن فرزندان وسط اختلاف کاری کردن که هر دو کشته شدن و احتمال کشته شدن و اعدام چند نفر دیگری هست

  • محموداحمقانه ۶
    0

    احمقانه نیست؟! دو نفر با هم اختلاف مالی داشتند و بهم کاری نداشتند و بستگانشون دستشون رو به خون آلوده کردند و هر دوتا رو کشتند! بدبختر عادل که وقت نکرد ازخودش دفاع کنه! فرهنگ قبیله ای متحجر اینه

  • ناشناس
    0

    به چه درجه از انسانیت رسیدیم!!!!!

  • ناشناس
    0

    ختم این دو برادر تماشا دارد

  • ناشناس
    0

    فکری بکنید برای این ملت

  • ناشناس
    0

    جای تأسف دارد...

  • رابی
    0

    ایران شده تگزاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها