سید محسن موسوی زاده

راه آهن یک زیرساخت مهم در استان است/ توسعه خطوط ریلی در خوزستان باید تسریع شود/ ریل باس کلانشهر اهواز با همکاری شهرداری راه اندازی شود

سید محسن موسوی زاده منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با محمد علی مرادی مدیرکل راه آهن جنوب دیدار و گفتگو کرد.

راه آهن یک زیرساخت مهم در استان است/ توسعه خطوط ریلی در خوزستان باید تسریع شود/ ریل باس کلانشهر اهواز با همکاری شهرداری راه اندازی شود

موسوی زاده در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه خطوط ریلی ، گفت: سفر با قطار و بهره گیری از خطوط ریلی به دلیل ایمن بودن و به صرفه بودن مورد اقبال عمومی مردم است.

وی با عنوان اینکه خطوط ریلی خوزستان یکی از با قدمت ترین خطوط ریلی کشور است، ادامه داد: توسعه شبکه ریلی در خوزستان یک ضرورت برای رفاه مردم است ، چرا ‌که توسعه خطوط ریلی و افزایش ناوگان باعث آسان تر شدن فرصت دریافت بلیط توسط مردم خواهد شد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه راه آهن را یکی از زیرساخت های مهم استان توصیف و عنوان کرد : ریل باس یکی از موضوعاتی است که اداره کل راه آهن می تواند با همکاری شهرداری در اهواز هرچه سریعتر در راستای بهره برداری و توسعه آن گام بردارد.

موسوی زاده با تاکید بر اینکه ادارات خدمت رسان برای ارائه خدمت باید با یکدیگر هماهنگ باشند ، افزود: توسعه راه آهن خوزستان را با همکاری دیگر نمایندگان و منتخبان مردم استان مطالبه خواهم کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سید محسن موسوی زاده
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها