معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر:

بارش سنگین برف در ملایر/ رانندگان از تردد غیر ضرور پرهیز کنند

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به شدت گرفتن بارش برف و باران در این شهرستان، تردد در محورهای مواصلاتی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان از ترددهای غیر ضروری پرهیز است.

بارش سنگین برف در ملایر/ رانندگان از تردد غیر ضرور پرهیز کنند

"عباس خدابخشیان" اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای شریانی ملایر باز است، اما به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها، تردد به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به شدت گرفتن بارش برف از ساعت‌های گذشته، لازم است شهروندان و رانندگان از تردد غیر ضروری در سطح معابر شهری و جاده‌ها پرهیز و حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان، بازگشایی مسیر توسط نیروهای راهداری بی‌وقفه ادامه دارد و نیاز است مردم همراهی لازم را با راهداران داشته باشند.

خدابخشیان با تاکید بر اینکه به دلیل ادامه‌دار بودن ریزش برف سنگین، وضعیت جاده‌ها لغزنده است، افزود: اعضای ستاد بحران این شهرستان شامل راهداری، جمعیت هلال احمر، شهرداران، پلیس راه و دهیاری‌ها در حالت آماده‌باش، پاکس‌سازی مسیرها و ارائه خدمات به مردم هستند.

وی گفت: نیاز است شهروندان ضمن رعایت موارد ایمنی و عدم تردد بی‌مورد در معابر شهری و جاده‌ای، در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند تا بتوانیم از این شرایط بدون هیچ‌گونه حادثه و اتفاق ناگواری عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر یادآور شد: به علت بارش شدید برف، واژگونی در جاده‌های برون شهری ملایر زیاد است و هم اکنون یک دستگاه مینی‌بوس در محور ملایر به همدان واژگون شده است.

خدابخشیان تاکید کرد: در سطح شهر نیز چند مورد آبگرفتگی به ویژه در منطقه شمس‌آباد گزارش شده که نیروهای خدوم شهرداری در حال رفع مشکل هستند.

شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه و ۲۰۸ روستای دارای سکنه با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    1

    من اهوازی هستم. خدایی دم ملایری ها گرم. مردمان بی نظیری هستن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها