جزییات بیشتر در خصوص خبر شهادت یکی از کارکنان انتظامی ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر جزییاتی در خصوص نحوه شهادت رییس پلیس امنیت عمومی این شهرستان در درگیری شب گذشته با یک قاتل متواری و شرور مسلح ارایه داد.

جزییات بیشتر در خصوص خبر شهادت یکی از کارکنان انتظامی ملایر

سرهنگ "احمد ساکی" روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بدانید: شهادت یکی از کارکنان انتظامی ملایر در دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا ۵۶ ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند ۲۲ ساله خود را در منزل به قتل رسانده و فرزند ۳۲ دیگرش را مجروح می کند و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران بلافاصله با انجام بررسی های لازم و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می کنند.

سرهنگ ساکی اظهار کرد: ماموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می کنند و در ادامه سرهنگ "محمود خداداد" که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد قاتل و شرور از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و علیرغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت می رسد.

وی ادامه داد: قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیری می شود.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این همکار عزیز به مردم شریف شهرستان ملایر و خانواده محترم شهید اظهار کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۱۷ و ۶ ساله به یادگار مانده است.

یکی از ماموران انتظامی شهرستان ملایر دوشنبه شب در جریان تعقیب و گریز برای دستگیری یک قاتل متواری به ضرب گلوله به شهادت رسید.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    روحش شاد

  • وحید قنبری
    0

    جلیقه ضد گلوله نداشته؟؟
    روحش شاد...حیف که این سرمایه ها به راحتی پر پر میشن...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها