بازدید نماینده اهواز به همراه وزیر بهداشت از روند اجرای ساختمان جایگزین بیمارستان گلستان

دستگاههای سی تی سی مولاتور و شتاب دهنده خطی به بهره برداری رسید.

بازدید نماینده اهواز به همراه وزیر بهداشت از روند اجرای ساختمان جایگزین بیمارستان گلستان

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه های فعال عمرانی و درمانی بیمارستان گلستان بازدید و از برخی پروژه های به اتمام رسیده بهره برداری نمودند.

نماینده مردم اهواز در حاشیه این بازدید گفت: پیشرفته ترین دستگاه شتاب دهنده خطی دنیا امروز در استان خوزستان به بهره برداری رسید که راه اندازی آن یک فرآیند پیچیده، طولانی و پرهزینه بود و با پیگیری صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت امروز این خدمت در اختیار بیماران مبتلا به بیماری های صعب العلاج همچون سرطان قرار گرفت تا نیاز به درمان خارج از استان برای این عزیزان مرتفع شود.

photo_۲۰۲۴-۰۲-۰۶_۱۴-۳۰-۳۶

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به روند ساخت بیمارستان جایگزین گلستان افزود: از ابتدای ورود به مجلس یکی از مواردی که پیگیری آن را در دست اقدام قرار دادیم ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان گلستان به جهت فرسودگی بود که خوشبختانه کلنگ آن زده شد و امروز پیشرفت عمرانی خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

دکتر حسینی ادامه داد: امروز دستگاه سی تی سیمولاتور این بیمارستان نیز در سیکل بهره برداری قرار گرفت که این دستگاه یک شییه ساز درمان برای بیماران سرطانی است و اهداف درمانی بسیار دقیقی را برای این بیماران دنبال می نمایند.

photo_۲۰۲۴-۰۲-۰۶_۱۴-۳۰-۳۶ (2)

وی در پایان با اشاره به همکاری های  خود در وزارت بهداشت گفت: در این دوره از مجلس سعی نمودم تا از ارتباطاتی که در وزارت بهداشت به جهت همکاری های سابق در این وزارتخانه داشتم، استفاده نمایم و امکانات و تجهیزات مورد نیاز بهداشت و درمان را در استان مستقر نمایم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها