در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی؛

“زنگ پیشرفت” در مدارس اهواز از هفته آینده اجرایی میشود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: “زنگ پیشرفت” در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام از هفته آینده در مدارس اهواز اجرایی میشود.

“زنگ پیشرفت” در مدارس اهواز از هفته آینده اجرایی میشود

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه در نشست با راویان پیشرفت (کارشناسان مطلع دستگاه های اجرایی) افزود: این طرح برای نخستین بار در کشور از هفته آینده در سطح مدارس اهواز اجرا می شود و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در نظر داریم در سال تحصیلی آینده در سطح سایر شهرستان ها نیز در مدارس “زنگ پیشرفت” را اجرایی نماییم.

وی با اشاره به اینکه از دو ماه قبل برنامه ریزی های مقدماتی و برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم جهت اجرای ابن طرح انجام شد اظهار داشت: بر این اساس دستگاه های مختلف اجرایی از طریق اعزام کارشناسان آگاه به عنوان سفیران پیشرفت در سطح مدارس به تبیین عملکرد دستگاه ها پرداخته و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی را برای دانش آموزان تشریح خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بیان کرد: تاکید شده این کار متناسب با روحیات نسل جدید و از طریق جذابیت بصری و ایجاد فضای متنوع همراه با نمایش تجهیزات و پروژه ها باشد تا تاثیر عمیق تری در ذهن دانش آموزان داشته باشد.

طرفیانی خاطرنشان کرد: این اقدام هم به سود دستگاه ها است زیرا موجب تبیین اقدامات صورت گرفته که همان خدمات نظام است میشود هم به سود دانش‌آموزان چرا که منجر به افزیش اطلاعات عمومی و علاقمندی آنها به مطالعه در زمینه های گوناگون میشود.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها