بزرگترین گرد همایی و بی سابقه ترین تکریم از پرسنل اتوبوس‌رانی اهواز

برنامه تکریم از پرسنل اتوبوس رانی جمعه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در تالار ارگ با حضور پرسنل و خانواده های آنان بصرف شام برگزار گردید.

بزرگترین گرد همایی و بی سابقه ترین تکریم از پرسنل اتوبوس‌رانی اهواز

باید این برنامه را در لیست بی سابقه ترین ها گذاشت چرا که تا کنون سابقه ای در خور پرسنل شهرداری اجرا نشده است.

معمولا پس از تغییر هر مدیر عاملی موج تغییرات در سازمان‌ها و مناطق باعث سرخوردگی پرسنل می‌شد و تا جا افتادن و آرامش مجددا مدیر بعدی اقداماتی مشابه را شروع می‌کرد.
و این مسئله همچنان ادامه داشت…
اما برنامه تکریم و تعظیم از پرسنل و خانواده‌های آنان، در سالنی بزرگ همراه با برنامه‌ی موسیقی عاملی برای ارتباط خانواده‌های پرسنل ایجاد کرد که در نوع خود بی سابقه بوده و شبی خوب برای همه آفرید.
برنامه اتوبوس رانی را می‌توانیم یکی از بهترین گزینه‌های شادی و ایجاد انگیزه به صورت عملی در بین پرسنل دانست که امیدواریم سرمشقی برای مدیران بعدی و نیز مدیران کلیه مناطق و سازمان‌ها باشد.
جمعیتی نزدیک به ۲ هزار نفر که همگی از پرسنل جدید و قدیم اتوبوس‌رانی بودند، همراه با خانواه‌ها در این تالار گرد هم جمع شدند، تا محیط سخت و خستگی‌های توامان را شبی کنار هم رها کنند و خانواده ها با همراهی مردان و زنان، با همکاران آنان آشنا شوند.
باید به مدیریت جدید اتوبوس‌رانی و یاران وفادار او تبریک گفت و الحق تجربه چندین ساله معاونت فرهنگی و روابط عمومی اکنون باعث شد تا مدیر عامل اتوبوسرانی و معاونین وی بتوانند شبی خوب را برای پرسنل هدیه آورند.
و ایکاش مدیران شهرداری از چنین اقداماتی استقبال کنند و یاد بگیرند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها