آموزش و پرورش لرستان:

یک دانش آموز ۱۳ ساله در پی هل دادن توسط معلم و وارد شدن ضربه دچار جراحت داخلی شده

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص حادثه منجر به مصدومیت یک دانش آموز کوهدشتی گفت: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی مقصر از پست با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

یک دانش آموز ۱۳ ساله در پی هل دادن توسط معلم و وارد شدن ضربه دچار جراحت داخلی شده

رضا عزتی اظهار کرد:‌ حدود چهار هفته پیش، یکی از دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول طالقانی کوهدشت، توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه ای به او وارد می شود.

وی افزود: این دانش آموز ۱۳ ساله در کلاس بر زمین می افتد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تاسف‌بار، دانش آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش آموز به بیمارستان امام(ره) کوهدشت اعزام می شود و تحت مداوا قرار می گیرد.

ببینیدپارگی کبد دانش آموز ۱۳ ساله به خاطر تنبیه در مدرسه/ ویدئو

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد:‌ این دانش آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است.

عزتی تصریح کرد: اقدامات اداری لازم همچون جابجایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از پست و آموزشگاه محل حادثه با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی دانش آموز به طور نسبی مساعد است عنوان کرد: در طول این مدت با توجه به جو عشیره ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند نفر از ریش سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش آموز رسیده اند اما خانواده همچنان خواستار پیگیری از طریق محاکم قضایی هستند.

در حال حاضر ۳۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    8

    از این فرهنگی که فقط نامش را یدک میکشد هیچ کس حق ادب بچه ی دیگران را ندارد ان هم تنبیه بدنی امیدوارم که خانواده ی این نوجوان کوتاه نیایند ومراحل قانونی به درستی طی شود تا درسی برای سایر فرهنگیان شود

    نظرات شما -
    • معلم نیستم
      2

      از خودت افاضه نکن...اگر بجای شکایت خانواده هاهم به تربیت فرزندشان وقت بزارند ..چون بعد از مدرسه جای افراد بی بند وبار یا زندان هست با خلافکاری..ویا اعتیاد وهزار داستان دیگه...
      بهتره نگاهت را بچرخون که چرا از ششصد دانش اموز فقط یکیش هل داده میشه...معلم هم نیستم.بازاری ام.ازاد اندیش باشید

    • در جواب معلم نیستم
      0

      باید محاکمه بشه وسلام.

  • ناشناس
    0

    خدا وکیلی این نسل بچه ها مخصوصا پسر بچه ها بسیار پررو و بی تربیت هستند.خوب شما معلم باشید میرید با اون بچه در اون کار زشت همراهی میکنید.تازه تذکر هم میدید یه حرف زشت به شما میزنن.مدرسه پسرانه کنترلش بسیار سخت شده.پدرو مادر بچه ها رو ول کردن تو جامعه هر طوری خواستند تربیت شدن و توقع از مدرسه و عواملش دارن آنها تابع بچه بی تربیت بشن.این طوری هم که ادامه دادن نمیشه برادر و خواهر من

  • ناشناس
    0

    به چه حقی و چرا باید بچه مردم رو ناقص کنند؟؟؟
    اگر شما کنار خیابان عصبانی شدی خودت رو جلوی ماشین میندازی؟؟؟
    کی گفته نمیشه عصبانیت رو کنترل کرد؟؟؟
    اگر نمیشه چرا به خودت آسیب نزدی؟؟؟
    هیچ کس حق نداره با جون بچه‌های مردم بازی کنه و دق دلیش رو سر بچه مردم فرود بیاره اصلا من میگم این بچه قتل کرده زنگ بزن پدر و مادرش زنگ بزن پلیس تا ببرند تربیت کنند شما حق نداری آسیب بدنی بزنی
    این بچه حتی اگه زنده بمونه تا آخر عمر رنج خواهد کشید
    نباید رضایت دهند

  • ناشناس
    0

    عموی من در سن هشت سالگی توسط معلمش سیلی محکمی می‌خوره و پرده گوشش پاره میشه
    الان نزدیک به حدود چهل ساله از مشکل گوشش رنج می بره
    آیا اون معلم راحت زیر خاک می‌خوابه؟؟؟
    شما که صبر و حوصله نداری حق نداری شغل شریف معلمی رو انتخاب کنی
    برای معلم بودن باید مانند یک مادر مهربان و صبور باشی

  • امین
    0

    پدرم همیشه میگه وقتی مارو تو مدرسه میزدن اگه میومدیم و تو خونه میگفتیم یبار دیگه تو خونه کتک میزدن و میگفتن ببین چیکار کردید که تو مدرسه زدنتون. اما الان اینقدر خانواده ها بچه ها رو لوس بار آوردن که کسی جرات نداره بگه بالای چشمتون ابروست. دانش آموز بی تربیت هر بلایی میخواد سر معلم در میاره ولی معلم حق نداره بچه رو تنبیه کنه. بعد با این وضع انتظار داریم چی بشه. ده سال دیگه که این جور بچه ها اومدن سر کار دیگه به هیچ وجه کشور قابل کنترل نخواهد بود چون رو سرشون زور نبوده، هرکی هرکاری دوست داره میکنه و قانون جنگل حاکم خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها