گازگرفتگی ۵ نفر در حادثه شرکت نفت کوهدشت

به گفته فرماندار کوهدشت، ساعتی پیش ۵ نفر تکنسین اصفهانی که برای لایروبی انبار شرکت نفت برد‌اسپی گندابه شیرواند به داخل مخزن رفته‌ بودند، دچار گاز گرفتگی شدند‌.

گازگرفتگی ۵ نفر در حادثه شرکت نفت کوهدشت

به گفته محمد مرادی ، ساعتی پیش ۵ نفر تکنسین اصفهانی که برای لایروبی انبار شرکت نفت برد‌اسپی گندابه شیرواند به داخل مخزن رفته‌ بودند، دچار گاز گرفتگی شدند‌.

بعد از اعلام گرفتاری این افراد که برای لایروبی به داخل منبع رفته بودند تیم‌های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان های مرکزی و کرمانشاه به محل اعزام و عملیات بیرون کشیدن آنها را آغاز کرده‌اند.

به محض اطلاع موضوع تیم‌های آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در موقعیت مستقر شدند اما به دلیل تخصصی بودن کار نتوانستند ورود کرده و ارتباطات لازم با تیم‌های عملیاتی تخصصی نجات از طرف شرکت نفت انجام شد.

طبق گفته رئیس خطوط لوله انتقال نفت استان با توجه به سمی بودن مواد موجود در منبع ، متاسفانه شانس زنده ماندن این افرادبسیار ضعیف است.

وی می‌گوید: هیچکدام از این افراد بومی استان نیستند و نهایتا تا یک ساعت آینده اجساد این ۵ نفر توسط تیم‌های نجات به بالا کشیده شوند.

به گفته فرماندار کوهدشت این افراد حوالی غروب امروز هجدهم آذرماه برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت برد اسپی کوهدشت اقدام کردند که متاسفانه در این مکان و احتمالا به علت اسنشاق مواد سمی گرفتار شدند.

علت این حادثه طی اقدامات کارشناسی متخصصین شرکت نفت اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    علت حادثه، استخدام افراد غیر متخصص و غیر مرتبط است کسانی که به واسطه ی سهمیه داشتن وارد بدنه ی ادارات و سازمان ها شده اند و متأسفانه تعداد زیادی از این افراد در پست های کلیدی به کار گماشته شده اند ! مخصوصاً در پالایشگاه های نفت و گاز در قسمت های حساس که یک سهل انگاری و نابلدی کل پالایشگاه رو با خاک یکسان می کند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها