عضو شورای اسلامی شهر اهواز:

شهردار گواهی آموزش و پرورش را برای عدم تحصیل فرزندان به شورا ارائه داده است

جلسه دیروز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر اهواز که با دستور جلسه برکناری شهردار تشکیل شده بود به دلیل عدم به حد نصاب رسیدن اعضای شورا بدون نتیجه خاتمه یافت

شهردار گواهی آموزش و پرورش را برای عدم تحصیل فرزندان به شورا ارائه داده است

در جلسه روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر اهواز سیاوش محمودی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: رضا امینی شهردار اهواز با استناد به تبصره ذیل ماده ۴ قانون احراز سکونت شهرداران گواهی آموزش و پرورش را به شورای اسلامی شهر ارائه داده است اما شورا این گواهی را نپذیرفته است .
در همین حال رضوی عضو دیگر شورا گفت : این بدین معنی است که در شهر اهواز امکان تحصیل برای فرزندان آقای شهردار وجود ندارد یا مدرسه ای نیست که فرزندان وی در آن تحصیل کنند.
رضوی افزود : نامه آموزش و پرورش استان خوزستان صراحتا گفته است که اگر فرزند آقای امینی شهردار اهواز برای تحصیل از اصفهان به اهواز منتقل گردد ، دچار افت تحصیلی خواهد شد . در همان نامه نوشته شده است که فرزند آقای شهردار در مدرسه ای غیر انتفاعی که شعبه همان مدرسه در اهواز نیز وجود دارد در حال تحصیل می باشد.
وی افزود من در همان مدرسه در اهواز معلم بوده ام و تدریس کرده ام و همه این مدارس تحت یک استاندارد آموزشی در کشور می باشند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
فرزند دختر وی نیز در یکی از دانشگاه های استان اصفهان در حال تحصیل است و گفته است که اینجا دانشگاه نیست. حال من سوال دارم که ما در اهواز چند دانشگاه داریم؟.....‌

این جلسه پس از دقایقی به دلیل ازدحام جمعیت خاتمه یافت.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    سیرک نظام مدیریت در ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها