رئیس شورای شهر اهواز:

شهردار حرف‌های بی‌ربط و بی‌سند علیه شورا می‌زند

رئیس شورای شهر اهواز گفت: شهردار گفته است شورا آدم های خوبی هستند ولی یک عده ای از بیرون به آنها خط می دهند این حرف یعنی چی؟ خب من این حرف را درمورد شما هم می گویم از بیرون به شما کسی دارد خط می‌دهد اصلا شما سرخط یک موضوعاتی هستید این حرف های بی ربط و بی سند چیست که شهردار در مورد نمایندگان مردم می زند؟

شهردار حرف‌های بی‌ربط و بی‌سند علیه شورا می‌زند

سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز امروز در صحن شورا خطاب به اهالی رسانه و حاضرین در صحن شورا اظهار کرد: از همه شما پوزش می‌طلبم که آمدید در جلسه حاضر شدید ولی جلسه برگزار نشد.

وی ادامه داد: این جلسات فوق‌العاده هستند و طبق قانون و روال برگزار شده است در دو سال گذشته هم چنین جلساتی برگزار شده است.

پورموسوی  گفت: برخی شیطنت می کنند میگویند باید برای تشکیل جلسه فوق العاده شورا در نظر می داد خب در جلسه حاضر می شدید تا برای تشکیل جلسه فوق العاده رای گیری می شد که باز هم رای می آورد برخی ایرادات بنی اسرائیلی می گیرند.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر شهردار اهواز که گفته است شورا، شهر را معطل کرده است گفت:حاضرین شورا و غائبین شهادت دهند کی و کجا قرار بوده است شهرداری کار کند و شورا معطل کرده است؟

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای خرید اتوبوس با این که می دانستیم در آن قضیه هم می تواند مسائلی وجود باشد اما به خاطر مردم اهواز جلسه فوق العاده گذاشتیم و موضوع را رسیدگی کردیم حتی به کمیسیون هم نرفت.

وی با ابراز شگفتی از این قول شهردار که گفته است تصمیمات شورا غیرکارشناسی است گفت: این از عجائب روزگار است که شهردار علیه شورا صحبت کند این اظهارات چه معنایی دارد؟ اگر غیر کارشناسی است بگویید کدام تصمیم و دقیقا کدام مسئله غیر کارشناسی بوده است تا اصلاح کنیم.

پورموسوی افزود: بله شورای شهر روی بودجه نظر و مسئله دارد برخی از این تفریق بودجه های شهرداری را رد کردیم و پای آن هم ایستاده ایم.

وی گفت: اجازه نمی‌دهیم در سازمانی که این همه آدم موجه در آنجا نشسته و بحث می کند موضوعاتی مطرح شود که در آن بوی فساد بیاید باید هم ردش کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز اضافه کرد: تفریق بودجه شهرداری رد شده چون باید رد می شد چون اشکال دارد 30 الی 40 مورد در آن مشکوک است.

وی گفت: شهردار گفته است شورا آدم های خوبی هستند ولی یک عده ای از بیرون به آنها خط می دهند این حرف یعنی چی؟ خب من این حرف را درمورد شما هم می‌گویم از بیرون به شما کسی دارد خط می‌دهد اصلا شما سرخط یک موضوعاتی هستید این حرف‌های بی ربط و بی سند چیست که شهردار در مورد نمایندگان مردم می‌زند؟

پورموسوی ادامه داد: آقای شهردار کاری نکن دهان ما باز شود من هنوز حرف نزده‌ام چیزی نگفته‌ام  این سینه مخزن اسرار است اگر دهانم را باز کنم مشکل پیدا می‌کنی مردم حتی دیگر به تو نگاهم نمی‌کنند چه برسد به اینکه مصاحبه شما را ببینند و بشنوند بس کنید.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: هنوز تصمیم به مصاحبه هم ندارم امیدوارم این موضوعات در جلسه شورا مطرح شود امیدوارم برادران من در شورا مثل گذشته تمکین به قانون کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امروز سومین نشست فوق‌العاده شورای شهر اهواز برای برکناری امینی شهردار اهواز طبق بند دال ماده ۸۰ قانون شوراها با غیبت ۵ نفر از حامیان شهردار به روز بعد موکول شد.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات‌رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در هفته پیشین، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها