مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

راه‌اندازی مجدد کارخانه اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز کار بزرگی است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز دوشنبه از شرکت لوله سازی اهواز بازدید کرد.

راه‌اندازی مجدد کارخانه  اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز کار بزرگی است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز دوشنبه پس از بازدید از شرکت لوله سازی اهواز و در نشست با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت لوله سازی اهواز در سالن شهید فخری زاده این شرکت با اشاره به برنامه‌های سال جاری شرکت از جمله راه‌اندازی کارخانه چهارم و خط اسپیرال گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانه  اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز کار بزرگی است اما جذب نیرو باید با دیدگاه افزایش توان تولید شرکت و افزایش سوددهی صورت گیرد.

مهدی مسکنی افزود: اکنون طرحی را شرکت لوله سازی اهواز برای احیای کارخانه اسپیرال  دارد  و قرارداد خوبی را بسته اند و تعدادی نیرو به جهت جذب نیاز داشتند که هیات مدیره و هلدینگ هم مجوز داده و هیات کارشناسی هم اعزام شده است. تصمیم صندوق به زودی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: توفیق شد در سفری که به منظور بازدید از بنگاه های اقتصادی در استان خوزستان در این استان پهناور بود در جمع همکاران خود در شرکت ها و بنگاه های تابعه قرار گرفتیم که عمده اینها در ذیل هلدینگ انرژی و آتیه صبا هستند.

وی افزود: در جریان امور، طرح های توسعه ای و مشکلات همکاران در این سفر قرار می گیریم تا با تصمیماتی که در تهران گرفته می شود بتوانیم مسیر ستاد صندوق بازنشستگی را با اقدام های بنگاه ها همسو و هم جهت کنیم.

مسکنی ادامه داد: همکاران مستقر در شرکت لوله سازی اهواز و واحدهای تابعه برنامه هایی را اعلام کردند. بالتبع به سبب ارکان صندوق در هیات مدیره و در قالب بنگاه داری و نظام حاکمیت شرکتی بعد از طرح اینها در هلدینگ مطرح خواهد شد و تا جایی که اختیارات دارد و فراتر از آن صندوق ورود کرده و کار را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: هم افزایی باید وجود داشته باشد. این موضوع شفاف است. بنگاه اقتصادی، بنگاه اقتصادی است و ثبات باید در راس اولویت های آن قرار گیرد. ما در صندوق به این مومن و معتقدیم تا زمانی که دوستان هم خوب کار می کنند ما از همگی آنها حمایت می کنیم.

مسکنی افزود: با قدرت و با ثبات کار خود را ادامه دهید. اینجا، خوزستان است و مردمان آن زجر کشیده اند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه ای را در جریان امور بگذارید و به مردم توضیح و گزارش دهید و با آنها دقیق صحبت کنید. این موضوع، خواه یا ناخواه مهم است و با مردم باید راحت صحبت کنید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: خدا رو شکر که چرخ لوله سازی اهواز به همت مدیرعامل و مدیران کارخانه ها و شرکت و نظارت هلدنیگ می چرخد. تعریف، تعارف و تبانی به سیستم ها بویژه دولتی آسیب می زند. وضع لوله سازی اهواز خوب می شود.

مسکنی گفت: ما باید تمام انرژی خود را بگذاریم تا این شرکت را اقتصادی مدیریت کرده و با افزایش بهره وری به سوددهی برسانیم.

 

IMG_20240101_173151_006

IMG_20240101_173154_521

IMG_20240101_173143_596

IMG_20240101_173139_049

IMG_20240101_173135_555

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها