بازدید بامدادی مدیر عامل لوله سازی اهواز از این شرکت

یکی از کارکنان شرکت لوله سازی اهواز و خواننده‌ی کتابِ "باشگاه ۵ صبحی‌ها" در بازدید بامدادی مدیر عاملِ این شرکت گفت که مدیر عامل با بازدیدش در این ساعت، منبعِ ارتعاش و انرژی است.

 بازدید بامدادی مدیر عامل لوله سازی اهواز از این شرکت

 رضا یابری، مدرسِ مطالبِ انگیزشی در حاشیه‌ی بازدیدِ مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در خطاب به مدیرعاملِ این شرکت گفت: شما در شرکت منبع انرژی بودید که شادی را در تک تک خانواده‌هایمان تزریق کردید. این را من که ۲۰ سال تجربه‌ی کاری دارم می‌گویم و تازه کار نیستم.

یابری افزود: من کتابی با عنوانِ "باشگاه پنجِ صبحی‌ها" را خواندم و وقتی دیدم شما ساعتِ ۴ و نیم و ۵ صبح به بازدید آمدید به دوستانم گفتم مدیر عامل سرِ مدارِ و با فرکانس و ارتعاشِ بالایی آمده که صبحِ زود به بچه‌ها انرژی بدهد.

ایشان که با ادبیاتی انگیزشی سخن می‌گفت ادامه داد: به همکاران گفتم مدیر عامل با اولین قدمش شادی را توی دل همه تزریق کرد. همکاران گفتند صبر کنیم ببینیم چه می‌شود و گفتم من که ۱۵ سال مطالعه‌ی انگیزشی داشتم می‌دانم که مدیرعامل با ارتعاش بالا آمده است و می‌بینید که در آینده چه می‌شود و ما همه از شما تشکر می‌کنیم.

گفتنی است، کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (The ۵ am Club) از آثار ارزشمند و پرفروش حوزه رشد و توسعه فردی است و تاکنون افراد زیادی آن را مطالعه کرده‌اند. اثربخشی این کتاب به حدی است که باعث شده است به عنوان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی تبدیل شود. اساتید بهره‌وری و رشد فردی بر این باور هستند که این کتابِ بی‌نظیرِ آقای "رابین شارما" این شایستگی را دارد که به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در دانشگاه‌ها تدریس شود.

منبع: نبض بازار
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها