مه گرفتگی شدید در کرمانشاه برای دومین روز پیاپی/ دید افقی برخی نقاط به زیر ۱۰۰ متر رسید

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، مه شدید امروز(۱۰ دی) دید افقی اکثر نواحی استان کرمانشاه را به زیر ۱۰۰ متر رسانده است.

مه گرفتگی شدید در کرمانشاه برای دومین روز پیاپی/ دید افقی برخی نقاط به زیر ۱۰۰ متر رسید

سعید قاسمی، با بیان اینکه امروز(یکشنبه) نیز مانند روز گذشته شاهد مه شدید صبحگاهی در نواحی مختلف استان هستیم، گفت: شدت مه نیز تقریبا مانند روز گذشته زیاد است.

وی با اشاره به اینکه دید افقی در برخی نقاط استان از جمله کنگاور و روانسر به زیر ۱۰۰ متر( تا نزدیک ۵۰ متر) رسیده، عنوان کرد: دید افقی در سرارود نیز حدود ۱۰۰ متر و در شهر کرمانشاه حدود ۲۰۰ متر است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه دید افقی جوانرود را ۹۰۰ متر و اسلام آبادغرب را نیز دو هزار متر اعلام کرد و افزود: در سایر نقاط استان از جمله سنقر، تازه آباد، قصرشیرین، گیلانغرب و... دید باز است.

قاسمی از احتمال وقوع پدیده مه‌گرفتگی برای فردا(دوشنبه) نیز خبر داد و گفت: طی امشب و فردا نیز مجددا شرایط برای تشکیل مه خصوصا در نواحی سردسیر و معتدل فراهم است.

وی همچنین به ورود سامانه ناپایدار به جو استان از فردا اشاره و خاطرنشان کرد: از فردا تا آخر هفته امواج کوتاه و کم رطوب جو استان را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است بارش‌های ضعیفی را نیز به همراه داشته باشد که احتمال بارش در روز جمعه (۱۵ دی) بیشتر است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها