وزیر کشور: رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش است / دغدغه اصلی دولت رفع مشکل اشتغال خوزستان است

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از مشکل های جدی خوزستان، اشتغال است، گفت: یکی از دغدغه های جدی دولت نیز رفع این مشکل در استان است که در این زمینه، رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش است.

وزیر کشور: رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش است / دغدغه اصلی دولت رفع مشکل اشتغال خوزستان است

احمد وحیدی شامگاه سه شنبه 14 آذر ماه در پایان سفر یک روزه خود به خوزستان در نشست شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان، بر گردن همه ما دینی دارد که باید آن را ادا کنیم و هر چه به حل مسایل استان بپردازیم؛ باز هم کم است.

او با بیان اینکه خوزستان مورد توجه خاص مقام معظم رهبری و شخص رییس جمهور است، گفت: آیت الله رئیسی طی دو سال اخیر هفت مرتبه به خوزستان سفر کرده که این موضوع نشان دهنده میزان اهمیت این استان است.

وزیر کشور افزود: باید مسایل استان را به خوبی برنامه‌ریزی کنیم و برای حل آن حرکت کنیم.

وحیدی به اراده جدی دولت برای تکمیل طرح آبرسانی غدیر و همچنین اتمام پروژه فاضلاب اهواز اشاره و بیان کرد: در بخش کشاورزی و صنعت اقدام های خوبی انجام شده که می توان گفت؛ نهضت توسعه خوزستان با تلاش دولت همواره ادامه خواهد دارد.

او با بیان اینکه چندی پیش مرز هوایی شهرستان دزفول تصویب و ابلاغ شد، ادامه داد: این مصوبه زمینه بسیار خوبی برای رونق حمل و نقل بین المللی در استان است، به واسطه تعیین این مرز، فرآیند صادرات و تجارت خارجی استان تسهیل خواهد شد.

مهم‌ترین مسیله امسال کشور انتخابات است

وزیر کشور مهمترین مسیله امسال کشور را انتخابات دانست و افزود: از مدیران و مسوولان خواستار بسترسازی لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم.

او اضافه کرد: انتخابات در شرایط بسیار مهمی در حال برگزاری است که دشمنان تلاش می کنند تا ایران را بی ثبات نشان دهند، البته این درحالی است که تاکنون تمام برنامه‌های بدخواهان ملت ایران بی نتیجه مانده است.

وحیدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال کاهش میزان‌ مشارکت‌مردم در انتخابات با القاء ناکارآمدی مسوولان هستند، تصریح کرد: بدخواهان ملت ایران در اجرای سناریوهای تبلیغی که طراحی کرده اند، سعی دارند تا افتخارات نظام جمهوری اسلامی را مخفی کنند.

رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش است

وزیر کشور ضمن اشاره به اراده جدی دولت برای توسعه کشور بیان کرد: در دولت سیزدهم‌ پروژه‌های زیادی به سرانجام رسیده و یا آغاز شده؛ همچنین رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش حضور دارد که می توان گفت اتفاق های خوبی در کشور رخ داده است.

او افزود: دشمنان به دنبال پررنگ کردن ضعف‌ها و مخفی کردن اقدام های موثر نظام هستندف بنابراین یکی از کارهای ضروری که مدیران و ایمه جمعه باید انجام دهند، امیدآفرینی در جامعه است تا مردم با اراده قوی تری در انتخابات پیش‌رو مشارکت داشته باشند.

وزیر کشور: رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش است / دغدغه اصلی دولت رفع مشکل اشتغال خوزستان است

لزوم فعال کردن ظرفیت های اقتصادی و تولیدی خوزستان

وحیدی مسیله اصلی خوزستان را اشتغالزایی دانست و اظهار کرد: بستر بسیار خوبی برای تولید آبزیان، توسعه کشاورزی و دامپروری در استان وجود دارد که این ظرفیت ها باید در راستای رونق اقتصادی و تولیدی خوزستان فعال تر شوند.

مقام عالی وزارت کشور ادامه داد: ۲۹۰ هزار هکتار زراعت چوب در استان انجام شده که اتفاق خوبی برای تولید و ایجاد اشتغال است.

توسعه صادرات غیرنفتی از خوزستان مورد توجه قرار گیرد

وزیر کشور در ادامه بر اهمیت توسعه صادرات غیر نفتی از خوزستان تاکید و اضافه کرد: افزایش تجارت خارجی از مرزهای استان، همواره مورد توجه مسوولان باشد تا ارزآوری برای کشور تداوم یابد.

او ضمن اشاره به بخشی از دغدغه فعالان اقتصادی در حوزه تجارت با کشور عراق، افزود: از استاندار خوزستان خواسته شده برای رفع برخی مشکل های موجود در حوزه تجارت، با مسوولان کشور عراق رایزنی های لازم را انجام دهد.

وزیر کشور در پایان به نشست امروز خود با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اشاره کرد و اظهار کرد: شفاف سازی و آگاهی بخشی به قشر دانشجو همواره مورد توجه مسوولان باشد ضمن اینکه مدیران و مسوولان باید با مردم ارتباط گسترده داشته باشند و اشکال ها را بپذیرند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

لازم به ذکر است که وزیر کشور امروز در سفری یک روزه به خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی وارد اهواز شد و از پروژه مترو اهواز بازید کرد و سپس در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان که در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، حاضر  و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

وزیر کشور: رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش است / دغدغه اصلی دولت رفع مشکل اشتغال خوزستان است

انتهای پیام/

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کدام میدان شوش یا سبزه میدان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها