سرپرست سازمان پایانه های اهواز:

اولین پارک کودک پایانه های مسافربری خوزستان، در پایانه شرق اهواز احداث می شود

سرپرست سازمان پایانه های شهرداری اهواز، از احداث اولین پارک ویژه کودک درون پایانه ای در یکی از پایانه های مسافربری سطح شهر اهواز خبر داد.

اولین پارک کودک پایانه های مسافربری خوزستان، در پایانه شرق اهواز احداث می شود

آیت حمیدی با اعلام این خبر افزود: پارک ویژه کودکان مسافر، محوطه ای ایمن است که به منظور  ایجاد فضای بازی و سرگرمی کودکان طراحی شده و دارای وسایل بازی استاندارد و فضای سبز می باشد که جهت ایجاد محیطی هرچه مطلوبتر برای کودکان، ورود افراد بزرگسال به محوطه آن ممنوع بوده و با تعبیه جایگاه ویژه والدین، آنها می توانند فعالیت کودک خود را از فاصله نزدیک نظاره کنند.

مدیر جدید سازمان پایانه های شهرداری اهواز افزود: تاکنون در هیچ یک از پایانه های مسافربری اهواز و استان خوزستان، پارک ویژه کودک احداث نشده و در زمان حضور خانواده ها در سالن انتظار مسافر که گاهی طولانی مدت هم می باشد، فضای مناسبی برای تفریح و سرگرمی کودکان وجود ندارد. همین موضوع گاهی باعث بروز مشکلاتی برای خانواده یا سایر مسافرین می شود.

آیت حمیدی گفت: طی بازدیدی که هفته گذشته به همراه دکتر سلیمانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از محوطه داخلی پایانه مسافربری شرق اهواز واقع در سه راهی تپه انجام شد، جانمایی احداث اولین پارک کودک درون پایانه ای، مورد تایید قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از روز گذشته آغاز شد.

حمیدی اظهار امیدواری کرد که تا قبل از پایان سال و پیش از حضور مهمانان نوروزی در اهواز، در هر دو پایانه مسافربری برون استانی شرق و سیاحت، پارک ویژه کودکان مسافر احداث، تجهیز و به بهره برداری برسد.

 

photo_۲۰۲۳-۱۲-۰۱_۱۳-۱۵-۲۲

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها