پلمب مطب یک متخصص زنان و زایمان در یزد

معاون درمان دانشگاه علووم پزشکی شهید صدوقی یزد از پلمپ مطب یک متخصص زنان و زایمان در شهر یزد به دلیل وجود داروهای غیرقانونی سقط جنین و تدارک مقدمات انجام سقط، خبر داد.

پلمب مطب یک متخصص زنان و زایمان در یزد

«سید کاظم رضوی» با بیان این که طی هماهنگی و با رعایت اصول اخلاقی، مطب پزشک متخلف مورد بازرسی قرار گرفته و در جریان این بازرسی داروهای غیر مجاز سقط کشف شده است، اظهار کرد: طبق تبصره ۴ ماده ۵۶ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چنانچه پزشک، ماما یا داروفروش، خارج از مراحل این ماده وسایل سقط جنین را فراهم سازند یا مباشرت به سقط جنین نمایند علاوه بر مجازات مقرر در ماده ۶۲۴ قانون مجازات اسلامی مکتوب در کتاب پنجم قسمت تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، پروانه فعالیت ایشان ابطال می‌شود و تحقق این جرم نیازمند تکرار نیست.

وی خاطر نشان کرد: براساس رأی کمیسون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پرونده مذکور جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

به نقل از وب‌دا یزد، معاون درمان در پایان اظهار کرد: با توجه به اهداف مقام معظم رهبری و ضرورت توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سقط غیرقانونی جنین خط قرمز دستگاه‌های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است و هرگونه اقدام در این راستا،جرم تلقی می شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سیاوش سلطان
    0

    این تناقض برنامه فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی چقدر باید قربانی بگیرد ، تا راه کار منطقی و قابل اجراء تصویب شود.
    از حل یک مسئله عاجز مانده ای
    آیا کلاً در عُمرت ، درس خوانده ای 😃
    بزن بریم بی خیالی ، تا اهل فحش نیامده اند
    چون عاقبت فحش به گوینده اش فرود می اید

  • ناشناس
    0

    چرا برای زنان تصمیم میگیرید ؟!؟؟؟ آیا شما قرار است به جای زنان زایمان کنید و بچه را بزرگ کنید و به جای پدر مخارجش را پرداخت کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها