مدیر منطقه ۸ اهواز:

تا پایان سال درد و رنج مردم منطقه مهدیس به حداقل خواهد رسید

مدیر منطقه ۸ اهواز گفت: تا پایان سال جاری احداث پارک سه و نیم هکتاری در دستور کار شهرداری اهواز است همچنین زیرسازی آسفالت منازل نورد لوله هم اکنون در سایت مناقصات بارگذاری شده است که بعد از انتخاب پیمانکار بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

تا پایان سال درد و رنج مردم منطقه مهدیس به حداقل خواهد رسید

در حاشیه بازدید میدانی اعضای کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز و مدیر منطقه ۸ و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از مسائل و مشکلات کوی مهدیس؛ محمدرضا قنواتی در جمع خبرنگاران به معضلات کوی مهدیس اشاره کرد و گفت: این منطقه دو مشکل عمده دارد؛ مشخص نبودن تکلیف محدوده شهری این منطقه که آیا جزو شهر اهواز است یا کارون و همچنین عدم رسیدگی به محلات این منطقه؛ بطور مثال طور مثال منازل نورد لوله ، علوم پزشکی ، ‌ و … با اینکه جمعیت قابل توجهی از مردم در آن سکونت گزیده اند از ابتدایی ترین زیر ساخت های شهری محروم هستند.

‌وی  به اقدامات شهرداری اهواز در طی دو سال در کوی مهدیس اشاره و اظهار کرد: زیرسازی آسفالت علوم پزشکی، آسفالت مسیر پل ششم، خیابان دکل‌ها و ایجاد میدان و جدول کشی در منطقه بخشی از اقداماتی است که شهرداری در طی این دو سال انجام داده است.

مدیر منطقه ۸  اهواز اذعان کرد: کارهای زیادی در کوی مهدیس انجام شده است اما به دلیل وجود کم و کاستی‌های زیاد کارهای انجام شده متأسفانه دیده نمی‌شوند. شهرداری با توجه به سیاست و وظایف ذاتی و کاری خود قطعا برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند اما باید توجه داشت زیرساخت ها شامل اجرای شبکه فاضلاب، گاز، آب، برق رسانی در معابر اصلی و فرعی در بسیاری از تعاونی ها تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: خیابان‌های جانبازان و امور زندان‌ها قبل از پایان سال پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرایی آن نیز شروع می‌شود.

قنواتی خاطرنشان کرد: خیابان‌های تعاونی والفجر به زودی آسفالت خواهد شد اما مابقی خیابان‌های مهدیس به دلیل اینکه فاقد بعضی از زیرساخت ها هستند بعد از تکمیل زیرساخت‌ها،  آسفالت آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸  اهواز با بیان اینکه روشنایی معابر بر عهده شهرداری‌ها نیست؛ تصریح کرد: چقدر روشنایی پارک‌ها و میادین جزو وظایف شهرداری است اما روشنایی بلوارها و خیابان‌ها بر عهده شرکت توزیع برق است.

قنواتی به انباشت نخاله‌ها در کوی مهدیس اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات شهرداری وجود انباشت نخاله‌ها در این منطقه است؛ پاکسازی و جمع آوری نخاله های سرگردان در کوی مهدیس همواره در دستور کار شهرداری بوده است.

مدیر منطقه۸ اهواز با اشاره به اینکه محیط شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شود، افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین های خالی سطح شهر جداً خودداری کنند، زیرا این موضوع آسیب های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد.

وی در پایان عنوان کرد: امید است با تلاش و همت نیروهای خدوم شهرداری تا پایان سال درد و رنج مردم منطقه مهدیس به حداقل برسد

منبع: تابا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها