اجرای برنامه‌های متنوع از سوی بسیج شرکت خمیرمایه و الکل رازی در هفته دفاع مقدس

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت خمیرمایه و الکل رازی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

اجرای برنامه‌های متنوع از سوی بسیج شرکت خمیرمایه و الکل رازی در هفته دفاع مقدس

مهندس حسین ناصری در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر حماسه‌آفرینان ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است که جان خویش را شجاعانه تقدیم انقلاب کردند.

ناصری گفت، به فرمایش حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله)، ما انقلابمان را با هشت سال دفاع مقدس به جهان صادر کردیم و این، آغازی شد برای به حاشیه راندن دشمنان انقلاب اسلامی و اینکه آنها بدانند که با یک ملت مقاوم و استوار و صبور رودررو هستند.

وی ادامه داد: در هفته دفاع باهمت کمیته فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد که کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان (در قالب بسته‌های کمک‌تحصیلی)، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان از برنامه‌های این هفته بوده است.

ناصری اضافه کرد: همچنین مراسم غبارروبی گلزار شهدای کوت عبدالله، حضور در گردهمایی بسیجیان کارون در مصلای شهرستان، تهیه محتوای تصویری و بصری مرتبط، فضاسازی ورودی و طبقات شرکت با نمادها و نشانه‌های دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت خمیرمایه و الکل رازی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج شرکت در سال جاری پرداخت و افزود: پایگاه مقاومت بسیج شرکت بحمدالله شاهد تحول بوده و با عنایت خداوند برنامه‌های خوبی برای روزهای پیشرو در دستور کار دارد.

وی در پایان افزود: باید یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و آن همه جانبازی و جان‌فشانی را در افکار نسل امروز که شاید آن پایمردی‌ها و رشادت‌ها را به عینه شاهد نبودند، نهادینه کنیم تا ارزش‌های دفاع مقدس همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها