پیام تسلیت مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی با صدور پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، متن پیام مهندس شهرام فرحمند بدین شرح است:

*«إِنَّ لِقَتْلِ‌ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً»؛ شهادت امام حسین(ع) داغی بر دل‌های مؤمنان گذاشته که هیچ‌گاه سرد نخواهد شد.*

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان آشکار است.

اگر چه قرن ها از قیام کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست. 

عاشورا به ما می آموزد که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از چیزهای دیگر برای انسان لازم است، عاشورا به ما درس می دهد که برای حفظ دین باید فداکاری کرد، درس می دهد که در راه قرآن باید از همه چیز گذشت و در میدان نبرد حق و باطل، همه افراد اعم از خرد و کلان،  زن و مرد، پیر و جوان، پیشوا و پیرو،  باهم در یک صف قرار گیرند.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی شیعیان تسلیت گفته و توفیق همگان از جمله همکاران گرامی شاغل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام مسئلت می‌نمایم.

شهرام فرحمند

مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت خمیرمایه و الکل رازی

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    پیام لوله سازی اهواز را فراموش کردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها