مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری:

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ساماندهی مشاغل شهری با محوریت عفاف و حجاب با حضور اعضای شورا برگزار شد.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

اسکندری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در این جلسه با اشاره به اینکه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است خاطر نشان کرد: در راه رسیدن به اهداف فرهنگ عفاف و حجاب و گسترش آن در جامعه به عنوان یک فریضه واجب دینی جان ها و خون ها داده شده است.

یکی از عمده ترین دلایل قیام امام حسین علیه السلام در حادثه کربلا اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

این وجوب دینی به طور صریح و مستقیم در سوره های احزاب و نور آمده است و ما وظیفه داریم ازساختار و چارچوب هایی که در این راستا توصیف شده است حمایت و دفاع کنیم. اگر در جامعه ای حجاب و عفاف رعایت نشود آسیب آن متوجه همگان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت عفاف و حجاب هم برای مردان است هم برای زنان افزود : عرف حجاب باید رعایت شود و باید به گونه ایی باشد که رعایت عمومی عفاف و حجاب در کل سازمان منطبق با دستورالعملهای ابلاغی صورت پذیرد .

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • امیرکبیر
    0

    آیا در این جلسه موارد نهی از اختلاس ورشوه و دزدی و حق الناس خوری بنام دین را همردیف حجاب میدانند یا حجاب مهمترین است؟ ضمن اینکه آمران به معروف میتوانند بعنوان معروف، رشد شاخص فلاکت را برای امرا ومافوقانشان، خصوصا در رابطه با بهبود وضعیت حقوق کارگران، یادآوری کنند،تاحقوقشان که از بیت المال دریافت میدارند برای خود وخانواده، بقول خودشان حلال باشد.اگر خود حاکم نباشند؟؟؟؟؟!!!!!

  • ترک
    0

    دین در در نظر اینها این است گرسنگی فقر وجنگ دین سبب رفتار ارام تر شکیباتر در توده عام مردم می شود

  • ناشناس
    0

    هی ذررررررررت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها