بازدید دادستان مرکز استان از روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

همزمان با اربعین حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با حضور در منطقه عین دو ، کوی انقلاب ، ترمینال مسافربری، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به زوار قرار گرفت.

بازدید دادستان مرکز استان از روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

همزمان با  اربعین حسینی دادستان  عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان  با حضور در منطقه عین دو ، کوی انقلاب ، ترمینال مسافربری و سرکشی از عوامل امنیتی  مستقر در مناطق فوق ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات بسیار خوب مردمی با بیان اینکه باید قدر مردم این استان که اینگونه عاشقانه به حضرت سیدالشهداء علیه السلام به زوار ایشان خدمت میکنند دانست ، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به زوار قرار گرفت.

صادق جعفری چگنی همچنین پیگیری لازم از طریق مدیران کل جهاد کشاورزی ، پشتیبانی امور دام ، آرد و غله در تامین وحمایت مواکب بخصوص مناطق محرو م وحاشیه شهر اهواز که درمسیر تردد زایرین هستند ، دستورات لازم را به منظور تسریع و تسهیل در پشتیبانی از مواکب و محل های اسکان زائرین خاصه ترمینال غرب اهواز وتامین امنیت به فراجا اهواز  صادر  تا روند خدمت رسانی با کیفیت و سرعت بیشتری صورت بگیرد.

در این راستا معاونت در امور حقوق عامه ؛ یکی از معاونین دادستان مسول پیگیری و نظارت مستقیم  بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دراین موضوعات تا پایان بازگشت زایرین شد.

photo_2023-09-06_16-26-36

photo_2023-09-06_16-26-45

photo_2023-09-06_16-27-00

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خخخخ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها