استقبال و حمایت تمام قد رئیس کانون ایلات و عشایر خوزستان از انتصاب مدیرعامل جدید لوله سازی اهواز

رییس کانون ایلات و عشایر استان خوزستان، با اعلام حمایت خود از انتصاب آقای احمدی به سمت مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نامه ای از مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری بخاطر این انتصاب مسرت بخش در شرکت لوله سازی اهواز ، تقدیر و تشکر کرد.

استقبال و حمایت تمام قد رئیس کانون ایلات و عشایر خوزستان از انتصاب مدیرعامل جدید لوله سازی اهواز

متن این نامه که نسخه ای از آن بدست خبر فوری رسیده است بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب اقای دکتر ترکی مدیر عامل محترم و جهادی صندوق بازنشستگی کشوری

با توجه به اینکه جنابعالی دایرة المعارف علوم ، تجربه ، صنعت و تولید را دارا می باشید از حسن انتخاب و انتصاب شایسته آقای دکتر هوشنگ احمدی به عنوان مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز از طرف حضرتعالی و اعضای محترم هیئت مدیر تقدیر و تشکر نموده و بر خویش فرض می دانم که از سوی خود و همه ایلات و عشایر ( اقوام ) ولایتمدار . استان خوزستان

انتصاب مسرت بخش این برادر مدیر ارزشی ، مؤمن و متعهد در آن جایگاه گران سنگ بشارت دهنده محیطی پویا  و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای تولید و تلاش  و اتحاد همه علاقمندان به پیشرفت این مجموعه عظیم صنعتی گردد .

از درگاه ایزد منان عزت،  سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم  و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی  تمنا  دارد.

حاج کثیر حمیدی رئیس کانون ایلات و عشایر استان خوزستان

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    انتصاب مسرت بخش🤣😂
    برادر ارزشی 🤣😂
    دایرةالمعارف علوم🤣😂
    لامذهب برای شاه هم این همه القاب تا حالا کسی به کار نبرده بود.کار دیگه از دستمال گذشته.یکی این بنده خدا را مهار کنه تا جان خودش را فدای علیحضرت همایونی احمدی نکرده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها