فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری آبادان آغاز شد

شهردار آبادان گفت: پس از وقفه طولانی فعالیت و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، مدرسه فوتبال شهرداری آبادان آغاز شد.

فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری آبادان آغاز شد

یاسین کاوه پور در آیین بازگشایی مدرسه فوتبال شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، پیشکسوتان فوتبال ملی و استانی، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و رئیس هیات فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری آبادان در کنار خدمات رسانی و انجام پروژه های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی، توجه به شور و نشاط و تندرستی شهروندان را در برنامه کاری خود قرار داده که در همین راستا نیز امکانات و بستر فعالیت های عمومی و ورزشی را برای مردم ورزش دوست آبادان فراهم می کند.

وی یکی از اهداف دایر نمودن مدرسه فوتبال شهرداری را پرورش استعداد نوجوانان عنوان کرد و افزود: از آنجایی که شهر آبادان از زمین چمن بسیار مرغوب و استاندارد شهدای شهرداری آبادان برخوردار است با هدف ایجاد محیطی مناسب جهت شادی، نشاط و تندرستی کودکان و نوجوانان و همچنین پرورش استعداد نوجوانان عزیز با آموزش های نوین در سنین پایه و همچنین شناسایی استعدادهای فوتبال جهت معرفی به تیم های پایه ای باشگاهی، شهرستان و استان، دایر نمودن مدرسه فوتبال شهرداری آبادان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

شهردار آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش نقش بسیار چشمگیری در سلامتی روح و روان جامعه دارد با دایر نمودن این مدرسه در نظر داریم با استفاده از کادر مجرب و مربیان با سابقه این شور و نشاط را از سنین پایه آغاز کنیم که در این راستا نقش خانواده ها حائز اهمیت است. 

کاوه پور ادامه داد: باتوجه به درخواست های انجام شده و در صورت ایجاد بستر مناسب و قانونی، ان شاءالله در ادامه فعالیت مدرسه فوتبال و شناسایی استعدادها در رده های سنی نوجوانان و جوانان تیمی را آماده و روانه مسابقات مختلف خواهیم نمود.

شهردار آبادان گفت: با توجه به سابقه درخشان فوتبال آبادان، انتظار می رود با تلاش، جدیت و پشتکار مربیان خانواده ها و بازیکنان این روند را ادامه دهیم و برای شهر افتخار کسب نماییم.

وی با اشاره به راه اندازی موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری آبادان گفت: پس از تقدیم لایحه ای که از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر مصوب شد راه اندازی این موسسه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

کاوه پور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به دنبال آینده ای روشن و توأم با موفقیت در ورزش بخصوص فوتبال باشیم و به نوعی دورنمای اهداف خود را تضمین کنیم باید به شکل اساسی و با برنامه ریزی دقیق به رده های پایه توجه نماییم.

شهردار آبادان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری نقش ایفا کردند، اظهار داشت: با تصویب و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر محدودیتی برای هزینه کرد در حوزه ورزش و نشاط و تندرستی شهر و مردم قائل نیستیم و از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و علاوه بر زمین های چمن مصنوعی در محلات مختلف که با مشارکت منطقه آزاد اروند و بنیاد مستضعفان بهسازی و راه اندازی شدند، احداث چند زمین دیگر در برنامه کاری شهرداری آبادان قرار گرفته است.

منبع: شهرداری آبادان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد گلکار
    0

    سلام علیکم.
    با استعانت از خداوند متعال، امید است شورای اسلامی شهر آبادان و مدیریت محترم منطقه آزاد اروند حمایت های معنوی و مادی خود را از این حرکت زیبا در رشته های ورزشی دیگر هم بصورت کوتاه مدت، میان مدت، طولانی مدت را داشته باشند.
    در زمینه مدرسه فوتبال یک برنامه تحت عنوان مدرسه فوتبال در آبادان با افق 1422 مصوب و اجرایی نمایند و برای هر بیست سال برنامه ریزی منظم داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها