معاون سیاسی استاندار خوزستان: فضای استان از اکنون انتخاباتی شود/ به دنبال حضور تمام فعالان سیاسی هستیم

شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر ایجاد فضای پر شور انتخاباتی گفت:رسما اعلام کرده‌ایم که فضای استان از هم‌اکنون انتخاباتی شود، ما به دنبال فضای پر شور انتخاباتی هستیم و به دنبال حضور تمام فعالان سیاسی مجوزدار هستیم.

معاون سیاسی استاندار خوزستان: فضای استان از اکنون انتخاباتی شود/ به دنبال حضور تمام فعالان سیاسی هستیم

عبدالله افرازه شهاوند در خصوص فضاسازی برای افزایش مشارکت در انتخابات مجلس اظهار کرد: انتخابات داری چهار رکن اصلی است که عبارت از مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است.مهم‌ترین دغدغه در خصوص انتخابات پیش‌‌رو، مساله مشارکت است. در هر سطحی، هر قشر و هر جایگاهی باید تلاش شود مشارکت حداکثری شکل گیرد.

وی افزود:در خصوص مشارکت حداکثری، هم مدیران مسئولیت دارند و هم نخبگان مسئولیت دارند، در واقع اقشار مختلف از جمله روحانیت دانشگاهیان، معلمان و گروه های سیاسی و مردم نهاد در این زمینه مسئولیت دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر نقش مدیران و مسئولان در افزایش مشارکت در انتخابات گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این فرصت چند ماهه باقی مانده به انتخابات،قطعا باید خدمات ارائه شده را بیشتر و تشدید کنند. به ویژه در حوزه‌هایی که با مدیریت در سطح استانی و شهرستانی مشکلات و مسایل قابل حل است. 

شهاوند تصریح کرد: همچنین در حوزه خدمات شهری و خدمات عمومی که مردم مشکلات بسیاری در آن دارند و بخش قابل توجهی از نارضایتی مردم در این حوزه‌ها است، باید خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر شود. 

وی ادامه داد: باید خدمات را مضاعف کنند و هم خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند، زیرا در این هجمه بسیار سنگین رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، هم مشکلات چندین برابر و به صورت کاذب نمایش داده می‌شود و هم خدمات انجام شده، دیده نمی‌شود و مغفول می‌ماند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: نخگبان و حلقه‌های میانی وظیفه روشنگری دارند، به شکلی که مشکلات و آسیب‌ها را به طور واقعی بیان کنند و به روشنگری به جامعه و نیز مسئولان کمک کنند.

شهاوند با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتخابات استان گفت: به فرمانداران رسما اعلام کرده‌ایم که فضای استان از هم‌اکنون انتخاباتی شود، باید فضا انتخاباتی شود.طراحی دشمن بر این است که فضا خاموش و ساکت باشد تا مشارکت خوبی صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال فضای پر شور انتخاباتی هستیم، به دنبال حضور تمام فعالان سیاسی مجوزدار و تمام افرادی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، هستیم. 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تمام مسئولان تلاش کنند که فضایی شکل بگیرد که در آن هم سلامت و هم رقابت و البته مشارکت وجود داشته باشد و انتخابات امن همراه با امنیت مردم‌پایه برگزار شود.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرکبیر
    0

    آنقدر ثروت وقدرت دریکجاجمع کرده اید که از الآن درفکرنوزاد ۹ماه دیگرهستید.شماکه انتخاباتتون را انجام دادید خداوکیلی به کارمردم نمیرسید لااقل بیکاربشینید ونماز غفیله وشب را بارهابخوانید. دعاهایتان گیراست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها