ساماندهی بازارچه صدف اهواز با جابجایی دستفروش‌ها

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز از ساماندهی بازارچه صدف این کلانشهر با جابجایی دستفروش‌ها در این منطقه خبر داد.

ساماندهی بازارچه صدف اهواز با جابجایی دستفروش‌ها

میثم ایل‌اسکندری گفت: تاکنون کسبه همکاری نداشته‌اند و با برخوردهایی، خیابان را مسدود کرده‌اند، اما با توجه به دستور شورای تامین اهواز درخصوص لزوم سامان‌دهی بازارچه صدف، با همکاری دستگاه‌های ذیربط این بازار سامان‌دهی می‌شود. 

او می‌گوید: با توجه به فعالیت کسبه بازار صدف و پهن کردن بساط در بلوار اصلی و سخت شدن تردد و ایجاد مشکلاتی از نظر بهداشتی، با جابه‌جایی کسبه به محدوده دیگر، مشکل ساکنان این منطقه حل می‌شود و رفت و روب این بازارچه نیز به راحتی انجام خواهد شد.

ایل اسکندری گفت: طرح سامان‌دهی این بازارچه از امروز آغاز شده و قرار است در مدت یک هفته این کار انجام شود، با اجرای این طرح، تنها فعالیت افراد مغازه‌دار در این محل ادامه می‌یابد و دست‌فروشان به محدوده دیگری جابه‌جا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز می‌گوید: قرار است محل فعلی کسبه پاکسازی شود و در همان خیابان در محدوده محصورشده که روشنایی خوب و نگهبان دارد، فعالیت کنند، این در حالی است که پیش از این به دلیل نبود روشنایی کافی، کسبه نمی‌توانستند شب‌ها فعالیت کنند و نگهبانی نبود که از اجناس آن‌ها مراقبت کند.

به گفته ایل اسکندری؛ ۲۰ درصد کسبه این بازارچه از شهرستان‌های دیگر به اهواز می‌آیند و در این مکان فعالیت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها