درخواست تامین ۱٠٠میلیاردی جهت تکمیل پل عنافچه/تاکید بر اختصاص زمین برای راه اندازی باند دوم فرودگاه اهواز/جاده روستای دغاغله با اختصاص اعتبار ویژه تعریض شود

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های عمرانی ساخت پل عنافچه، تعریض جاده روستاهای دغاغله و احداث باند دوم فرودگاه اهواز، نیازمند همکاری و تخصیص اعتبارات ویژه است.

درخواست تامین ۱٠٠میلیاردی جهت تکمیل پل عنافچه/تاکید بر اختصاص زمین برای راه اندازی باند دوم فرودگاه اهواز/جاده روستای دغاغله با اختصاص اعتبار ویژه تعریض شود

مجتبی یوسفی در حاشیه نشست با دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، که پیش از سفر آیت الله رئیسی برگزار شد، اظهار کرد: تردد بیش از ۴٠ روستا در شهر ملاثانی شهرستان باوی، با مشکل مواجه شده و نیازمند اختصاص ۱٠٠ میلیارد تومان با توجه به سفر پیش رو رئیس جمهور به خوزستان است.

وی بر تکمیل پروژه پل عنافچه تاکید کرد و افزود: پل شناور که محل تردد مردم بود به دلیل آسیب دیدگی توسط ارتش جمع آوری شد و  تامین اعتبار برای تکمیل فوری پل، ضروری است.

نماینده اهواز در مجلس همچنین گفت: مشکل تک باند بودن فرودگاه اهواز و کمبود پرواز برای مسافران مشکلاتی ایجاد کرده که در صورت اختصاص زمین برای راه اندازی باند دوم فرودگاه و اختصاص پروازهای بیشتر،می تواند تا حد زیادی مشکلات استان در حوزه پروازها را کاهش دهد.

یوسفی بیان کرد: بر همین اساس نیاز است با همکاری و هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی زمین جهت اجرای پروژه مذکور تامین شود.

وی عنوان کرد: با توجه به سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان و پیش‌بینی و تاثیر پروژه‌های عمرانی، تعریض جاده ارتباطی روستاهای دغاغله و مسیر تصفیه شکر به دلیل تصادفات روزانه خودروهای عبوری، اهمیت بالایی دارد.

نماینده اهواز در ادامه تاکید کرد: احداث و ترمیم و تعریض جاده روستای دغاغله به اعتبار ویژه نیاز دارد که تقاضای تامین و اختصاص مبلغ مورد نیاز را داریم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها