نایب رئیس شورای شهر کوت عبدالله:

سیستم اتوبوسرانی کوت عبدالله مستقل می شود/پیگیری نماینده اهواز در تامین اتوبوس برای کوت عبدالله مثال زدنی است/ اختصاص ۶ اتوبوس به شهرداری کوت عبدالله/حل مشکلات شهری با تعامل نماینده اهواز و شورای شهر

نایب رئیس شورای شهر کوت عبدالله گفت: پس از جلسات متعدد شورای شهر کوت عبدالله با رئیس سازمان دهیاری و شهرداری های کشور و تلاش مثال زدنی مهندس یوسفی نماینده اهواز، ۶ اتوبوس به شهر کوت عبدالله اختصاص پیدا کرد.

سیستم اتوبوسرانی کوت عبدالله مستقل می شود/پیگیری نماینده اهواز در تامین اتوبوس برای کوت عبدالله مثال زدنی است/ اختصاص ۶ اتوبوس به شهرداری کوت عبدالله/حل مشکلات شهری با تعامل نماینده اهواز و شورای شهر

قاسم شریفات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آبان ماه امسال، اعضای شورا و شهردار کوت عبدالله با دعوت و پیگیری مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز،کارون،باوی در مجلس، جلسه ای با ریاست سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه مجوز ۶  اتوبوس برای شهر کوت عبدالله گرفته شد و این شهر در لیست اتوبوس یارانه‌ای که بخشی از پول آن را مجلس و وزارت کشور تأمین کرده بود، قرار گرفت.

نایب رییس شورای شهر کوت عبدالله ادامه داد: قیمت هر اتوبوس به طور عادی حدود ۵ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان است که بر اساس قیمت یارانه ای به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کاهش می یابد و با توجه به دستوری که در آن جلسه گرفته شد، نماینده اهواز این ۶ اتوبوس هرچه سریعتر اختصاص پیدا کند.

شریفات عنوان کرد: پس از پیگیری و تاکید نماینده اهواز، با همکاری شورا و شهرداری کوت عبدالله پول این ۶ اتوبوس از اعتبارات حق آلایندگی ها پرداخت شد.

وی با بیان اینکه قیمت اتوبوس های خریداری شده به علت یارانه ای بودن حدودا یک ششم قیمت واقعی آن بود، گفت: پس از واریز مبلغ توسط شهرداری کوت عبدالله، نوبت به تحویل ۶ اتوبوس  کوت عبدالله رسید و مقرر شد تیر یا مردادماه ۱۴٠۲ اتوبوس ها به شهرداری تحویل داده شود.

نایب رئیس شورای شهر کوت عبدالله افزود: با پیگیری که هفته گذشته از رئیس سازمان شهرداری و دهیاری ها و جلسه‌ای که با نماینده اهواز در آن سازمان انجام شد، سهمیه اتوبوس کوت عبدالله تامین و تا پایان این هفته اتوبوس ها تحویل مردم کوت عبدالله می شود.

وی همچنین تاکید کرد: در صورتی که شورای شهر و شهرداری با نمایندگان هماهنگی داشته باشند مشکلات حل می شود؛ یعنی نماینده با پیگیری در مجلس و پایتخت از ظرفیت ملی خود استفاده می کند و با همراهی شورا و شهرداری نیز می توان مشکلات شهری را حل کرد:

با اعلام شریفات، کوت عبدالله برای اولین بار به سیستم اتوبوسرانی مستقل تجهیز می شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها