رئیس شورای شهرستان اهواز تاکید کرد :

هماهنگی بین بخشی و تعامل بین دستگاه های خدمات رسانی ؛ رفع مشکلات مدیریت شهری را تسهیل می کند

شورای شهرستان اهواز به ریاست مهندس نادر زرگانی و با دستور بررسی موضوعات و چالش های ترافیکی شهرستان اهواز در محل این شورا تشکیل جلسه داد .

هماهنگی بین بخشی و تعامل بین دستگاه های خدمات رسانی ؛ رفع مشکلات مدیریت شهری را تسهیل می کند

رئیس شورای شهرستان اهواز در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید سلیمانی گفت : هدف از برگزاری این جلسه اعلام آمادگی و همکاری کامل شورای شهرستان اهواز برای رفع گره های ترافیکی در این شهرستان است .

نادر زرگانی در جمع مسئولان و مدیران شهری شهرستان اهواز از قابل حل بودن مشکل ترافیک این شهرستان خبر داد و گفت : با تعامل و هماهنگی بین بخشی و تقسیم کار مدون؛ حجم اعظمی از مشکلات ترافیکی شهرستان اهواز مرتفع خواهد شد.

photo_2023-01-05_13-18-26

سرهنگ رحیمی رئیس راهور شهرستان اهواز هم‌ در این جلسه گفت : شورای شهرستان اهواز در این دوره از فعالیت خود مصوبات موثر و کارگشایی را به تصویب رسانده است اما عدم اجرایی شدن آن یکی از چالش های مصوبات است .

سرهنگ رحیمی  از عدم اجرا مصوبه یکطرفه شدن خیایان وهابی کیانپارس انتقاد کرد و گفت: اجرای این مصوبه می تواند گره ترافیکی این منطقه را تا حدود زیادی حل و فصل کند .

اخلاصی معاون ترافیک شهرستان اهواز هم در این جلسه گفت: اصلاح هندسی در برخی از مناطق اهواز آغاز شده است و اجرای پروژه های آبفا علت اصلی  اکثر مناطقی که‌مشکل ترافیکی دارند.

در ادامه صفی خانی مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری اهواز هم گفت: در شرایط کنونی تعداد تاکسی های فعال نسبت به جمعیت اهواز نامتقارن است   جوابگو نیاز شهروندان نیست .

شفیعی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز هم گفت : ناوگان اتوبوسرانی اهواز نیاز به ساماندهی و نوسازی دارد. 

مهندس سیدمحسن موسوی عضو شورای شهر اهواز هم در این جلسه با تقدیر از رئیس شورای شهرستان اهواز از پیگیری مصوبات این جلسه تا حصول نتیجه خبر داد. 

در پایان این جلسه رئیس شورای شهرستان اهواز از استمرار اینگونه جلسات برای حل مشکلات در حوزه خدمات رسانی به شهروندان خبر داد و خواستار پیگیری و جدیت اعضای این جلسه برای اجرایی شدن مصوبات آن شد

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها