سارقان مسلح باشلیک تیرهوایی پلیس به دام افتادند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از شلیک تیر هوائی پلیس، زمینگیر و دستگیر شدند.

سارقان مسلح باشلیک تیرهوایی پلیس به دام افتادند

سرهنگ حسینعلی ابن علی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: عوامل گشت کلانتری ۱۷۶حسن آباد در شب دوزادهم فروردین ماه سال جاری هنگام پوشش دهی نقاط جرم خیز و با گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ با پلاک ناخوانا با ۲ سرنشین درحال سرقت محتویات خودرو در جهت مخالف خیابان مشاهده می‌کنند.

وی افزود: در این هنگام سارقان به محض رؤیت پلیس سریعاً سوار خودرو شده و باتوجه به بُعد مسافت از محل متواری شدند که دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مشخصات خودرو سارقان بدست آمد و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه بامداد روز گذشته ماموران کلانتری خودروی تیبا سفید را با راننده در کنار خودرو‌های پارک شده مشاهده کرده و سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر کردند، بیان داشت: سارق که عرصه را بر خود تنگ دید شروع به فریاد کرده و همدست از بین خودرو‌ها با یک قبضه سلاح به سمت ماموران حمله ور شده که با شلیک تیرهوایی متهم خلع سلاح و هر ۲ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه پس از تکمیل پرونده سارقان تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست: از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در داخل خودرو و معرض دید خودداری کنید؛ زیرا توجه سارق به محتویات خودرو جلب و در اثر غفلت شهروندان اقدام به سرقت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    همانجا با شلیک تیر به جهنم بفرستید این سارقان مال مردم خور را تا درس عبرت برای سارقان شود.

  • ناشناس
    0

    در جواب ناشناس آنوقت سارقان بیت المال راست راست بگردند و قانون تصویب کنند انصافتان کجا رفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها