مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز سه شنبه تعطیلند

برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، مدارس و آموزشگاه‌ها در استان مرکزی سه شنبه ۲۳ اسفندماه سال جاری در نوبت عصر تعطیل شد.

مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز سه شنبه تعطیلند

طبق اعلام اورژانس کشور در سال گذشته ۵۴ درصد مصدومین چهارشنبه‌سوری از بین نوجوانان و افراد کم سن و سال بوده است.

برای پیشگیری از این حوادث کارمندان و متخصصین حوزه آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به منظور ارائه آموزش‌های لازم و هشدارهای اولیه به مدارس سطح شهرها مراجعه کرده و دانش‌آموزان را با این حوادث آشنا کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز صبح امروز در نشست خبری با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گفت: هماهنگی‌های لازم با اورژانس، آتش‌نشانی و دادگستری در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال انجام شده است.

سردار هادی رفیعی‌کیا با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای تحریک جوانان در این روز به کار گرفته‌اند و خانواده‌ها باید در این خصوص هوشیار باشند افزود: جان فرزندان ایران زمین دغدغه‌‌ ما است و برای حفاظت از آنها تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه مخالف شاید مردم نیستیم اما امنیت و برهم زدن آسایش مردم خط قرمز پلیس است یادآور شد: با اشخاصی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به هنجارشکنی کنند، قاطعانه برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه‌سوری تعداد نیروهای گشتی انتظامی استان در نقاط مختلف ۲ برابر می‌شود.

همچنین آموزش و پرورش استان مرکزی در اطلاعیه‌ای گفت: به دلیل حفظ سلامت و امنیت دانش‌آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، کلیه مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در کل استان مرکزی روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه سال جاری در نوبت عصر تعطیل می‌باشد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فقط اراکی ها ترقه بازی بلدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها