کلاهبرداری 5 هزار میلیاردی از 300 متقاضی خودرو

فردی که با راه‌اندازی شرکت لیزینگ فروش خودرو از 300 نفر بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، عاقبت به دام افتاد.

کلاهبرداری 5 هزار میلیاردی از 300 متقاضی خودرو

در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان فلاورجان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ فروش خودرو از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات مشخص شد متهم با دائر کردن یک شرکت غیرمجاز لیزینگ خودرو اقدام به ثبت نام از متقاضیان خودرو کرده و برای جلب اعتماد مردم در ابتدا تعدادی خودرو تحویل متقاضیان داده و پس از برانگیختن طمع افراد اقدام به دریافت پول‌های کلان از 500 میلیون تا 2 میلیارد تومان کرده و سپس دفتر شرکت را تعطیل و متواری شده است.

سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان فلاورجان شناسایی و این فرد طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

در بررسی حساب‌های متهم مشخص شد او از 300 نفر از شهروندان شهرستان فلاورجان و شهرستان‌های تابعه استان اصفهان بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ازاد
    0

    حیف شد،،کاش گیر نمیکرد و پول اینها رو میخورد،،اینهایی که پدر مردمو در اوردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها