در آیین بهره برداری از خطوط لوله دفع آب های سطحی بلوار جمهوری

شهردار اهواز : ظرف ۱۷ روز ۱۸۰۰ متر لوله گذاری صورت گرفت

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیین بهره برداری از خطوط لوله دفع آب های سطحی بلوار جمهوری و تجهیزات پمپاژ ایستگاه های سطح شهر با حضور رضا امینی شهردار اهواز و سایر مدیران شهری برگزار شد.

شهردار اهواز : ظرف ۱۷ روز ۱۸۰۰ متر لوله گذاری صورت گرفت

شهردار اهواز در این مراسم عنوان کرد: این برنامه بهانه ای است که بخشی از فعالیتهای عمرانی انجام شده را به مردم بیان کنیم و در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد امام راحل را که نظام اسلامی را محقق نمود، گرامی بداریم.

امینی گفت: مردم شریف اهواز و خوزستان، جامعه بزرگ و مهمی برای ایران هستند که به فرموده امام دین خود را به اسلام ادا کردند؛ لذا ما وظیفه داریم تا با تلاش و همت مضاعف به مردم امیدواری بدهیم.

شهردار اهواز ادامه داد: در اغتشاشات اخیر اگر تدبیر رهبر انقلاب و لطف خداوند نبود دشمن ممکن بود به اهداف خود نزدیک شود و این هشداری بود برای ما که با هرآنچه در توان داریم، بیشترین خدمت را با کمترین امکانات برای مردم فراهم آوریم.

امینی افزود: ضرورت دارد که اطلاعات مفید را به مردم بدهیم و وارد محلات شویم و صحبت های آنان را بشنویم.

وی بیان کرد: موضوع آب های سطحی یکی از موضوعات مزمن و تاریخی اهواز است که تلاش های زیادی نیز در سالهای گذشته صورت گرفته است تا رضایت مردم که سرمایه اصلی نظام می باشد را در پی داشته باشد.

شهردار اهواز ادامه داد: در طرح ضربتی ۱۶۷ نقطه بحران آفرین شناسایی و کار هایی موردی صورت گرفت لذا در این شرایط اگر ما اطلاعات درست و صحیح به مردم بدهیم قضاوت های درستی خواهند داشت.

امینی اضافه کرد: وظیفه داریم تلاش کنیم تا در بارندگی ها زحمت برای زندگی مردم ایجاد نشود و اگر ایجاد شد به سرعت بر طرف گردد و این خط نیز از جمله همین کارهایی است که برای دفع آب های سطحی صورت گرفته است.

وی گفت: در دی ماه در پانزده دقیقه ۲۲ میلیمتر بارندگی داشته ایم و این حجم بسیار زیاد بود که همه ی نیرو های ستادی و عملیاتی تلاش داشتند کوچکترین زحمتی برای مردم ایجاد نشود و از همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند تقدیر و تشکر می نمایم .

امینی بیان کرد: پروژه خطوط لوله دفع آب های سطحی بلوار جمهوری اسلامی کار بسیار ارزشمندی خواهد بود و اثرات خوبی خواهد داشت که در ظرف ۱۷ روز ۱۸۰۰ متر لوله گذاری صورت گرفت.

شهردار اهواز گفت: اعتباراتی که پیش بینی کرده ایم ۱۴۶ میلیارد تومان برای دفع آب های سطحی بوده است که بیش از ۱۱۶ میلیارد آن تامین اعتبار شد و حدود ۲۹ میلیارد آن باقی مانده است و پروژه‌های دفع آب های سطحی یکی از ضرورت های شهرداری اهواز است.

امینی در ادامه افزود: وسعت شهر اهواز در جایگاه سوم کلانشهر های کشور می باشد در حالی که از لحاظ جمعیتی در جایگاه هفتم است و باید با همکاری سایر نهاد ها از گسترش سطحی شهر جلوگیری نماییم و کیفیت کارها را افزایش بدهیم.

شهردار اهواز با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید نوروز اظهار داشت: باید تلاس کنیم شهر را برای میهمان نوروز فراهم کنیم و نوروز خوبی را برای مردم فراهم آوریم تا اهواز جلوه خوبی برای شهروندان داشته باشد.

وی در خصوص در آمد های شهرداری اهواز بیان کرد: مطالبات ملی ما کم نیست و باید در این زمینه تلاش شود تا فشار کمتری به مردم بیاید و پروژه های بزرگ اهواز را به اجرا در آوریم. ورودی های شهر، ساماندهی کارون، قطار شهری و ... کارهای روی زمین مانده زیادی داریم که باید با تلاش تمامی قسمت ها به سر انجام برسند .

منبع: شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    بعد این همه ناکامی ها ،باز هم شکر،،،،،، اگر دروغ نگفته باشی که خیلی مطمئن به راست گفتنت نیست

  • ناشناس
    0

    عجب حرکت محیرالعقولی .17 روز 300 تا لوله را گذاشتند تو کانال .علی برکت الله .

  • ناشناس
    0

    . نظم کل شهر را بهم ریخت. ۶ ماه طول کشید تا منهول گذاری کند.خیابانهای شهر را بدون آسفالت رها کرد. مشکل دفع آب های سطحی شهر هم حل نشد.‌دهها میلیارد هم به اموال خصوصی ضرر زد.امید است در پیشگاه عدل الهی پاسخ گوی ضرر به ملت باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها