هنرمند خوزستانی:

کارهای نمایشی و تزئینی ناتوانی مدیران فرهنگی را نشان می دهد

هنرمند خوزستانی با تاکید بر پرهیز مدیران فرهنگی از کارهای نمایشی و تبلیغاتی گفت: در دهه فجر برنامه شاخص فرهنگی وهنری کم رنگی در استان داشتیم.

کارهای نمایشی و تزئینی ناتوانی مدیران فرهنگی را نشان می دهد

مصطفی بوعذار، هنر انقلابی را هنری بدون دروغ عنوان کرد و گفت: در فرمایشات رهبری،در هنر انقلابی فساد نیست،اغوا نیست و فریب نیست.

این نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی ابزار کرد: وعده های پوشالی برخی مدیران فرهنگی و ارائه آمار و ارقام ناصحیح به رسانه ها باعث شده تا چشم انداز درستی از وضعیت موجود و آینده نداشته باشیم.

بوعذار ادامه داد: حوزه هنری خوزستان باید پاسخگوی عملکرد ناموفق و پرابهام خود باشد چرا که همان گزارش بهمن ماه سال گذشته را دوباره امسال تکرار می کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این وعده تولید ۷ فیلم مستند و رونمایی از سند زیست بوم را در بهمن ۱۴۰۰ داده بودند که تاکنون عملی نشد.

مدیر انجمن ادبی خوزخندان تصریح کرد: "همایش امید هنر"با هدف تشکیل گروه های نمایشی در ۵۳۰ مسجد را با تبلیغات گسترده رسانه ای و با گذشت یک سال از فراخوان آن هنوز اجرا نکرده اند.

مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان با انتقاد از کارهای نمایشی وتزئینی در حوزه هنری خوزستان گفت: افتتاح چندباره از یک کار معمولی، تداعی کننده شوآف های تکراری  وفریب عمومی است.

این مدیر فرهنگی اضافه کرد: بزرگترین آسیب حوزه هنری خوزستان عدم صداقت و ناتوانی در اجرای وظایف بشمار می رود که بااین روند در معادلات فرهنگی وهنری استان جایگاهی ندارد.

این شاعر و نویسنده برتر جشنواره های ملی به تعطیلی واحد موسیقی وانجمن شعر حوزه هنری اشاره کرد و اظهار کرد: انحصار طلبی و عدم شناخت از ظرفیت فرهنگ وهنر استان ضربه های جبران ناپذیری بر این نهاد انقلابی وارد کرده است که نیازمند نظارت جدی وپالایش اساسی است.

دبیر سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی گفت: حوزه هنری خوزستان بهتر است وعده های قبلی و انباشته خود را عملی کند و از وعده های جدید به عموم هنرمندان و رسانه ها اجتناب کند چراکه عملکرد آنها رصد می شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مناشناس
    0

    ما ببخش نخواهیم کجا باید بریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها