سپاه همدان خبر داد:

دستگیری تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در همدان و تویسرکان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی یک عملیات اطلاعاتی تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در همدان و تویسرکان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان دستگیر شدند.

دستگیری تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در همدان و تویسرکان

علی‌اکبر کریم‌پور اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در راستای کاهش فعالیت‌های فرقه‌ای طی یک عملیات اطلاعاتی تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه را در همدان و تویسرکان دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات ۹ نفر از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در سطح استان دعوت، احضار و دستگیر شدند که پس از تفهیم اتهامات، پرونده قضایی آنها برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: این افراد با استفاده از بی‌اطلاعی برخی از شهروندان و با ادعاهای واهی مانند فرا درمانگری، شفابخشی، تشعشع دفاعی، ترک اعتیاد و ... اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی و آموزش‌های انحرافی می‌کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، وی ادامه داد: اقدام این افراد منجر به آسیب‌های روحی و روانی، انحراف در اعتقادات، توهین به مقدسات و در نتیجه تضعیف اعتقادات، آلوده‌سازی اخلاقی مخاطبان، تضعیف و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

کریم‌پور با تأکید بر بصیرت‌افزایی تصریح کرد: مردم فهیم استان ضمن بالا بردن هوشیاری خود نسبت به فعالیت‌های انحرافی عرفان‌های نوظهور در محیط پیرامونی خود می‌توانند هرگونه برگزاری کلاس، تجمع و فعالیت‌های افراد در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اطلاع رسانی کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    میشه نمونه از انحرافات بگویید و کلی گویی نکنید تا مردم بفهمند واقعیت چیست

  • ناشناس
    1

    سربازان گمنام باحقوق گمنام برای کارهای گمنام. چقدرازاسامی امامان برای ماندن استفاده میشود. شماحتی دین راازاین ملت گرفتید.

  • عرفان
    0

    آزادی عقیده کیلویی چند؟؟

  • ناشناس
    0

    هرکسی را با یک تهمت دستگیر واعدام می کنند

  • ناشناس
    0

    فقط چیزی که حاکمیت میگه مسیر درسته و غیر از اون میشه انحراف!!!!!
    چقدز حقیر هستید

  • ناشناس
    0

    هر کسی مردم را از خرافات نجات بدهد منحرف است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها