اعتراف لیدر اغتشاشات همدان/ تحت‌تأثیر پیام‌های علی کریمی قرار گرفتم

یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب‌وشتم مأمور نیروی انتظامی در استان همدان می‌گوید که ‌تحت‌تأثیر پیام‌های علی کریمی قرار گرفته و از اقداماتش پشیمان است.

اعتراف لیدر اغتشاشات همدان/ تحت‌تأثیر پیام‌های علی کریمی قرار گرفتم

یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب‌وشتم مأمور نیروی انتظامی در استان همدان که توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد در اعترافات خود اظهار داشت: روز اول اغتشاشات از طریق فضای مجازی و یکی از دوستانم متوجه شدم در یکی از خیابان‌های همدان تجمع است، سریعاً خودم را به آنجا رساندم، بعد از دقایقی با یکی از مأموران پلیس درگیر شدیم و پس از ضرب‌وشتم این مأمور، با سنگ شیشه بانک رفاه را پایین آوردیم.

وی با بیان اینکه "بعد از این تجمع در خیابان بوعلی به‌سمت میدان بوعلی حرکت کردیم"، افزود: در آنجا یک بسیجی سن‌بالا در حال حرکت بود که دستش را کشیدم و او را به‌سمت زمین پرتاب کردم ‌و شروع به ضرب‌وشتم این بسیجی کردیم؛ در ادامه به‌سمت میدان امام همدان حرکت کردیم، در میدان هم شروع به سنگ‌پراکنی و مجروح کردن مأموران پلیس کردیم.

وی با ابراز اینکه "درگیری ادامه داشت و در همین هنگام یکی دیگر از مأموران پلیس را مورد ضرب‌وشتم قرار دادیم"، اضافه کرد: بعد از آن به‌سمت خیابان باباطاهر عقب‌نشینی کردیم و بعد از سنگ‌پراکنی، ‌‌شیشه‌های ‌بانکی را که در این خیایان بود‌ خرد کردیم.

این لیدر اغتشاشات همدان با اذعان به این‌که فریب شبکه‌های مجازی را خورده است، تصریح کرد: در یکی از تجمعات در میدان بوعلی ابتدا یک عکس سلفی از خودم گرفتم  و سپس چند ثانیه فیلم از تجمع و شلوغی گرفته به شبکه "اینترنشنال، بی‌بی‌سی و من‌وتو" ارسال کردم. من تحت‌تأثیر پیام‌های علی کریمی و چند سلبریتی دیگر قرار گرفتم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها