در صورت تداوم افزایشی مصرف گاز

احتمال قطع گاز مشترکان خانگی 4 شهرستان مازندران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: احتمالاً گاز مشترکان خانگی چهار شهرستان استان در صورت تداوم افزایشی مصرف قطع می‌شود.

احتمال قطع گاز مشترکان خانگی 4 شهرستان مازندران

قاسم مایلی رستمی، مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: احتمال قطع گاز مشترکان خانگی در صورت تداوم افزایشی مصرف این انرژی در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل وجود دارد.

مایلی رستمی با اشاره به اینکه شاهد اُفت ورود فشار گاز به استان هستیم افزود: متاسفانه فشار ورودی گاز استان از هزار پوند به ۱۴۰ پوند رسیده است، یعنی هشت تا ۹ برابر کاهش فشار ورودی گاز را در استان شاهد هستیم.

او گفت: با توجه به برودت هوا مصرف متوسط گاز خانگی استان از ۳۳ تا ۳۵ میلیون متر مکعب به ۴۰ میلیون متر مکعب رسید، و این خطر اُفت و قطعی گاز خانگی را چندین برابر بیشتر کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: برای جلوگیری قطع احتمال گاز مشترکان خانگی در سه روز آینده گاز مصرفی جایگاه‌های سی ان جی بخش ادارات و واحد‌های سورتینگ قطع شده است.

مایلی رستمی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افت فشار گاز و قطع آن به ویژه در مناطق دوردست کوهپایه‌ای و سردسیر، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

او با تأکید بر لزوم تنظیم وسایل گرمایشی در دمای مناسب از مشترکان خواسته شد، از گرم کردن محیط‌های بلا استفاده پرهیز و دمای منزل را بین ۱۸ تا ۲۲ درجه حفظ کنند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرحسین پاکذات
    0

    بنازیم به عقل مسولان کشور که تو توهم به سر می‌بردند واقعا دچار زوال عقلی شدند می‌گفتند اروپا دست اش را به روی ایران دراز میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها