آلودگی هوا مدارس قزوین را تعطیل کرد

جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر فردا شنبه ۱۰ دی‌ماه تعطیل کرد.

آلودگی هوا مدارس قزوین را تعطیل کرد

جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر فردا شنبه 10 دی‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبه این کارگروه فعالیت معادن آلاینده و طرح‌های عمرانی شهرداری و سایر دستگاه‌های عمرانی هم فردا تعطیل خواهد بود و جلوی حرکت خودروهای آلاینده گرفته خواهد شد.

همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فعالیت مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و 2 شهرستان قزوین طی نوبت صبح و بعدازظهر روز شنبه 10 دی‌ماه غیرحضوری بوده و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود. بر مبنای این اطلاعیه  عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    به خاطر توده سرد هوا است ،،يا ناخالصي سوخت مصرفي

  • ناشناس
    0

    ایران با دارا بودن میلیون ها هکتار بیابان و کویر و تابش وحشتناک خورشید در تمام طول سال ،از انرژی خورشیدی استفاده نمی کند و قطر ۱۳ برابر بیشتر از میادین نفتی و گازی استفاده می کند و نیروگاه شهید رجایی قزوین در تابستان و زمستان مازوت می سوزاند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها