چیزی به اسم پیشگیری از آبگرفتگی معابر در فرآیندهای عملیاتی کلانشهر اهواز تعریف نشده است/ ویدئو

در حالی زیرساخت های شهری اهواز بعد از هر بار بارندگی با چالش روبرو می شود که در فرآیندهای عملیاتی کلانشهر اهواز، چیزی به اسم پیشگیری از آبگرفتگی معابر تعریف نشده است.

چیزی به اسم پیشگیری از آبگرفتگی معابر در فرآیندهای عملیاتی کلانشهر اهواز تعریف نشده است/ ویدئو

هرچقدر که مدیران و متولیان حوزه عمرانی در استان خوزستان به ارائه کتابچه های عملکرد و نمودارهای اداری بپردازند، اما وضعیت فعلی مردم بخصوص شهروندان اهوازی که در حال دست و پنجه نرم کردن با آبگرفتگی ها هستند؛ با هر بار بارندگی؛ تفاوتی نکرده و مردم با چالش جدی بنام عدم وجود ساختاری عملیاتی در زمان آبگرفتگی معابر روبرو هستیم.

شهر اهواز، بعد از بارندگی شب گذشته تاکنون با بحران دفع آب های سطحی روبرو است و جلسه ستاد مدیریت بحران استان چند ساعت قبل از بارش های سنگین شب گذشته تشکیل شد؛ در حالی که متولیان مدیریت شهری باید خیلی پیش‌تر زمینه را برای ایجاد آمادگی های لازم به وجود می آوردند.

شهرداری، آبفا، معاونت عمرانی استانداری و ... باید در خصوص خساراتی که آبگرفتگی های شب گذشته تاکنون به شهروندان و زیرساخت های کلانشهر اهواز وارد شده، پاسخگو باشند. دستگاه های نظارتی باید بررسی های دقیقی را در دستور کار قرار دهند تا مشخص گردد که چه شخص یا دستگاهی با ترک فعل، شرایط موجود را پدید آورده است.

حجم ویدیو: 18.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محسن
    0

    چند هفته پیش وقتی باران شدیدی آمد، حدود نیمه شب در کنارگذر ساحلی شهر ما (شیراز) ( کنار گذر رودخانه خشک) هم این میزان از آبگرفتگی بود ..پلیس یکی از کنار گذرها را بسته بود..من از ورودی بعدی رفتم ( که متاسفانه آن را نبسته بودند ) و تو گویی که تقریبا داشتم توی استخر رانندگی می کردم..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها