مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز خبر داد:

اختصاص ۶۲۰ میلیارد ریال جهت کارها عمرانی آرامستان باغ فردوس

نشست خبری مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با حضور خبرنگاران برگزار شد.

اختصاص ۶۲۰ میلیارد ریال جهت کارها عمرانی آرامستان باغ فردوس

میثم ایل اسکندری در این نشست خبری با بیان اینکه دیگر امکان توسعه آرامستان بهشت آباد اهواز وجود ندارد بیان کرد : با توجه به ظرفیت های استفاده شده و اقدامات صورت گرفته برای آرامستان بهشت آباد امکان توسعه این مکان برای دفن متوفیان امکان پذیر نیست و همچنین سازمان محیط‌زیست نیز دیگر مجوزی برای این کار نمی دهد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ادامه داد: طبق برنامه های شهری و زیست محیطی محل دفن متوفیان باید خارج از شهر بوده که برای مثال می توان به بهشت زهرای تهران اشاره کرد.

ایل اسکندری گفت : امسال نسبت به سال گذشته کمتر از ۲۰۰۰ فوتی داشته ایم که بسیار خوشحال کننده می باشد اما بر اساس پیش بینی ها و کارشناسی های صورت گرفته تا طی دو سه ماه آینده ظرفیت آرامستان‌های شهدای انقلاب نیز تکمیل خواهد شد .

وی ادامه داد: به همین منظور شهردار کلانشهر اهواز مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال را جهت مصارف عمرانی و تکمیل پروژه ها در آرامستان فردوس اختصاص داده است و همچنین با پیگیری های شهردار اهواز جاده چهار کیلومتری دسترسی به این آرامستان ها که مورد استفاده شرکت های برق ، نفت و ملی حفاری می‌باشد با دستور استاندار و مشارکت این شرکت ها تامین اعتبار و آسفالت خواهد شد .

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۹ تا کنون تعرفه های سازمان تغییری نکرده است ، اظهار داشت: بر اساس آمار گرفته شده از میان سایر کلانشهرها هزینه دفن و مزار در اهواز بسیار پایین تر از دیگر کلانشهر های کشور می باشد. که در این زمینه ما در خواست افزایش قیمت ها را داشتیم و با سختی فراوان مورد قبول شورا قرار گرفت ولی تا کنون اعمال نشده است .

ایل اسکندری گفت: در ابتدای حضورمان در این سازمان موضوع تکمیل پروژه یادمان شهید علی هاشمی را دنبال کردیم و به کمک سایر ارگان ها از جمله نفت و گاز اروندان ، فولاد خوزستان و فولاد اکسین و ... توانستیم این پروژه را به پایان برسانیم و در ایام محرم نیز هر شب میزبان بیش از ۵ هزار نفر از عزاداران حضرت سیدالشهدا بودیم .

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها