انتصابی مدیری تحول گرا و کارآمد در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز

عملکرد جهادی و شبانه روزی مهندس میثم ایل اسکندری مدیر عامل سختکوش و خستگی ناپذیر سازمان آرامستان شهرداری کلانشهر اهواز ؛ شهردار انقلابی کلانشهر اهواز جناب دکتر امینی را برآن داشت تا تعیین مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز ؛ از تجارب و توانمندی مهندس ایل اسکندری در این سازمان مهم و استراتژیک نیز بهره ببرد.

انتصابی مدیری تحول گرا و کارآمد در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز

مهندس اسکندری با حکم شهردار کلانشهراهواز با حفظ سمت ( مدیر عامل سازمان آرامستان ) به سرپرستی سازمان ساماندهی  مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز  منصوب شد. 

انتصاب مهندس میثم ایل اسکندری  بارقه امید در دل کارکنان خدوم سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز  ایجاد کرده است .

در اندک مدتی پس از از انتصاب آقای مهندس اسکندری  ،با حسن تدبیر ایشان  فضای اعتماد و همدلی و امید در مجموعه این سازم ایجاد شده و کلیه دلسوزان امیدوار به بازگشت این سازمان تاثیر گذار در حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز  به روزهای پر از امید و عملیاتی شدن اهداف این سازمان شدند.

با انتصاب مهندس ایل اسکندری در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی امید می رود این سازمان روی ریل هماهنگی بین بخشی با دیگر سازمان ها و نهادهای مرتبط دولتی و حاکمیتی  و اقدامات جهادی و با برنامه در راستای ساماندهی روند توزیع و عرضه میوه و تره بار و قطع دست دلالان و انتفاع کشاورزان و زحمت کشان واقعی غرفه داران و فعالان صنف بارفروشان اهواز و در نتیجه رساندن محصولات میادین ( میوه و تره بار) با قیمت منطقی تر و باکیفیت تر   به شهروندان  عزیز اهوازی  قرار گیرد. 

به نوبه خود برای مهندس ایل اسکندری در دو سازمان مهم و خدمات رسان آرامستان و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کلانشهر اهواز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نا
    0

    شباهت تربار با ارامستان چیه
    فکر کنم از به بعد عزیزان اهوازی برای بردن میوه سرقبر متوفیانشون مشکل نداشته باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها